۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آوازۀ آتش نشـانان قهرمان، تا ابـد در تاریخ می‌ماند
کد خبر: ۲۲۶۹۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۳ ساعت: ۱۳:۲۶ ↗ لینک کوتاه

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

آوازۀ آتش نشـانان قهرمان، تا ابـد در تاریخ می‌ماند

شجاعت، شهامت و فداکاری آتش‌نشانان گمنام و بی ادعا با ایثارگری متعهدانۀ خود، دچار سانحه شده و یا جان خود را در این کارزار از دست دادند، دل هر انسان آزاده ای را از تحسین و تمجید توأم با اندوه، آکنده می‌سازد.

آوازۀ آتش نشـانان قهرمان، تا ابـد در تاریخ می‌ماند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی شهادت جمعی از آتش نشانان ایثارگر اطلاعیـۀ تسلیت به شرح زیر صادر کرد:

« آوازۀ آتش نشـانان قهرمان ، تا ابـد در تاریخ می‌ماند »
« بســم الله الرحـمن الرحیـم »
انـالله و انـاالیـه راجعـون

در ابتدای این اطلاعیه آمده است؛ خبـر تلخ و دردناک حادثۀ دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمانی در مرکز تهران، و شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار سازمان آتش نشانی، مایۀ اندوه و تأسف فراوان گردید.

به درستی که براساس آیـۀ "ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا"، کسی که برای نجات جان یک نفر تلاش کند و یا یک نفر را زنده کند ،گویا تمام مردم را زنده کرده است و این بهترین توصیف و تمجید از مجاهدت های آتش نشانان فداکار است.

این اطلاعیه در ادامه می‌فزاید: شجاعت، شهامت و فداکاری آتش‌نشانان گمنام و بی ادعا که در عملیات نجات مردم از حریق گسترده، با ایثارگری متعهدانۀ خود، دچار سانحه شده و یا جان خود را در این کارزار از دست دادند، دل هر انسان آزاده ای را از تحسین و تمجید توأم با اندوه، آکنده می‌سازد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ضمن عرض تسلیت به ملت عزیز ایران اسلامی علی الخصوص خانوادۀ بزرگ آتش نشانان و مردم فهیم استان، که همواره یار و مددکار عرصۀ برگزاری مراسم و مناسبت‌ها و بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی بوده اند، از درگاه ایزد متعال برای آنانی که در این ابتلا و امتحان، دچار خسارت شدند، سلامت و تندرستی و برای آتش نشانان شهید این حادثه، غفران و رحمت واسعۀ الهی طلب کرده و اعلام می‌دارد؛ نام و آوازه آتش نشانان قهرمان، ایثارگر و فداکار این حادثه، برای همیشه در تاریخ مجاهدت های این کشور ثبت خواهد شد.

در پایان این اطلاعیۀ تسلیت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، از عموم مردم فهیم و عزیز، دعوت می‌کند، تا با دعا به درگاه خداوند سبحان، برای مجروحان این حادثه، یاد مجاهدت های شجاعانه و فداکاری متعهدانۀ آنان را گرامی بدارند.

"شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین"
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان