۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حسنی‌پور; حادثه پلاسکو کام همه ما را تلخ کرد/ مسئولان ورزش باید کاراته را حمایت کنند
کد خبر: ۲۲۶۹۱۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حسنی‌پور; حادثه پلاسکو کام همه ما را تلخ کرد/ مسئولان ورزش باید کاراته را حمایت کنند

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: اگر می‌خواهیم در کاراته مدال المپیکی داشته باشیم باید مسئولان ورزش از این فدراسیون حمایت کنند.

حسنی‌پور; حادثه پلاسکو کام همه ما را تلخ کرد/ مسئولان ورزش باید کاراته را حمایت کنند

سعید حسنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته، اظهار داشت: ابتدا حادثه تلخ ساختمان پلاسکو را به همه مردم کشورم و به خصوص خانواده آتش‌ نشان‌ها تسلیت می‌گویم. واقعا این اتفاق کام همه ما را تلخ کرد. خوشحالم از اینکه انتخابات فدراسیون کاراته بدون حاشیه به پایان رسید و صادق فرجی به عنوان رئیس جدید انتخاب شد. به او تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسیر مثل دوره قبل موفقیت‌های چشمگیری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر از لحاظ سازماندهی اداری حقوق مربیان و بازیکنان پرداخت نشده و فدراسیون در شرایط مالی خوبی قرار نگرفته است. فکر می‌کنم با حضور فرجی شرایط بهتر خواهد شد. امیدوارم رئیس فدراسیون با کمک دبیر فدراسیون در مجامع بین‌المللی نیز موفق باشند و بتوانند کرسی‌های بین المللی برای کشورمان کسب کنند. با وجود صادق فرجی در راس فدراسیون کاراته مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نیز باید نگاه ویژه‌ای به کاراته داشته باشند.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در ادامه، گفت: با توجه به المپیکی شدن این رشته، کاراته‌کاها باید برای کسب جایگاه در رنکینگ جهانی در مسابقات کاراته‌ وان‌های مختلف شرکت کنند. اگر می‌خواهیم در کاراته مدال المپیکی داشته باشیم نباید کاراته‌کاها با هزینه‌های شخصی در رقابت‌های کاراته‌وان شرکت کنند و در واقع باید با حمایت مسئولان ورزش هزینه آنها از سوی فدراسیون پرداخت شود. اگر مسئولان ورزش نگاه خوبی به این رشته داشته باشند فدراسیون کاراته نباید مشکلات مالی داشته باشد و مثل رشته هایی همچون تکواندو و ... بدون مشکلات مالی مسیر خود را طی کند.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان