۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین برانکو; فقط یک جای خالی در لیست‌مان داریم/ نمی‌دانم باشگاه با چه کسی مذاکره کرده است
کد خبر: ۲۲۶۵۳۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برانکو; فقط یک جای خالی در لیست‌مان داریم/ نمی‌دانم باشگاه با چه کسی مذاکره کرده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ مدام در حال تلاش هستیم که پرسپولیس به شرایط آمادگی کامل برسد.

برانکو; فقط یک جای خالی در لیست‌مان داریم/ نمی‌دانم باشگاه با چه کسی مذاکره کرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس اظهار داشت:‌ تلاش می‌کنیم تا شرایط برای پرسپولیس آماده باشد و تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم. مدیر باشگاه زحمت کشیده و با مشورت‌هایی که داشتیم کار را به اینجا رسانده‌ایم و تلاش می‌کنیم بهترین شرایط رقم بخورد.

برانکو ادامه داد: از شهرداری تشکر می‌کنم که این ورزشگاه را آماده کرد و همچنین از طاهری که این شرایط را فراهم آورد. 

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس با این شرایط به اردوی خارجی نیاز دارد یا خیر،‌گفت: اگر توجه کنید ما اینجا اردو داشتیم و کل تابستان اینجا بودیم و بعد دوبی رفتیم چون اینجا خیلی سرد بود. زمانی که نمی‌شد روزی دو جلسه تمرین کنیم به دوبی رفتیم. اینجا فضایی است که بازیکنان می‌توانند استراحت کنند و روز به روز تلاش می‌کنیم که شرایط بهتر شود.

برانکو در مورد بازی دیروز پرسپولیس گفت: ابتدا مایل نیستم راجع به داوری صحبت کنم چون به داوران اعتماد دارم اما اشتباه داوری همیشه وجود دارد. درباره بازی هم طبیعی است که خیلی راضی هستم هم از نتیجه و هم از روشی که بازی کردیم و هم از اطمینانی که به بازیکنانم داشتم. انرژی زیادی گذاشتیم و مهم است که به هواداران زیبایی بازی را هم نشان دهیم. می‌دانستیم بازی‌های ما با فولاد همیشه سخت بوده و عملا از وقتی که ساسان انصاری به این تیم رفته فولاد در خانه شکست نداشته است.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: این بازی‌ سنگینی‌های خودش را دارد و طبیعی است که خوشحالیم که از تعقیب‌کننده اصلی یعنی تراکتورسازی فاصله گرفتیم اما هنوز نزدیک به هدف اصلی نشدیم و برد به این شکل باید با برد خانگی بازی بعدی همراه شود. هنوز 13 هفته باقی مانده و نتایج مختلف زیاد است اما باید شرایط کاری و نتایج درخشان را حفظ‌ کنیم.

وی افزود: از بازی تیمم راضی‌ام و بیشترین تبریک را به بازیکنانم می‌گویم که استحقاقش را دارند از هواداران نیز تشکر می‌کنم که در یک بازی بسیار داغ از تیم حمایت کردند. 

برانکو در مورد شایعه مذاکره با شهباززاده به یک بازیکن عراقی گفت: نمی‌دانم با چه کسانی در تماس بوده‌اند و ما در این مدت صحبتی نکردیم اما اگر با بازیکنی صحبت کنیم تا کار تمام نشود آن را علنی نمی‌کنیم. الان فقط یک جای خالی در فهرست‌مان داریم.

وی گفت: دو بازیکن جدید یعنی نریمان جهان و رفیعی بازیکنان خوب هستند. از اول فصل آنها را زیر نظر داشتیم و منتظر بودیم وضعیت‌شان مشخص شود اما طبیعی است که به دنبال بازیکن در خط دفاع هستیم. 

ادامه دارد...

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان