۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دیدار عقب افتاده پارسه و صالحین ۱۷ بهمن برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۲۶۵۳۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دیدار عقب افتاده پارسه و صالحین ۱۷ بهمن برگزار می‌شود

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نامه‌ای به دو باشگاه پارسه و صالحین ورامین از برگزاری دیدار هفته نخست لیگ برتر این تیم ها در روز ۱۷ بهمن ماه خبر داد.

دیدار عقب افتاده پارسه و صالحین ۱۷ بهمن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه 28 مهرماه در شهرهای تهران (دو دیدار)، اراک، آمل و اردکان برگزار شد.
دیدار دو تیم صالحین ورامین و پارسه در این هفته به دلیل تکمیل نبودن مدارک و قراردادهای اعضای تیم صالحین ورامین و سفر خارج از کشور سرمربی تیم پارسه تهران برگزار نشد.
شورای سازمان لیگ تصمیم گرفت که این مسابقه در زمان مناسب برگزار شود و ساعت 16 روز یکشنبه 17 بهمن ماه را برای برگزاری این دیدار تعیین کرد.
بنابر این دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال بین تیم های صالحین ورامین و پارسه در زمان تعیین شده در سالن گل عباسی ورامین برگزار خواهد شد.
همچنین دیدار معوقه تیم های صالحین ورامین و سایپا که قرار بود روز 19 دیماه برگزار شود، با درخواست مسعود آرمات سرمربی تیم سایپا و موافقت سازمان لیگ، ساعت 16 روز سوم بهمن ماه در سالن شهید گل عباسی ورامین پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان