۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین قزوین مجری پروژه ارزشیابی کتاب‌های نونگاشت پایه دهم شد
کد خبر: ۲۲۶۵۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ساعت: ۱۳:۰ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان:

قزوین مجری پروژه ارزشیابی کتاب‌های نونگاشت پایه دهم شد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: استان قزوین مجری پروژه ارزشیابی از کتاب‌های نونگاشت فیزیک و علوم آزمایشگاهی پایه دهم شد.

قزوین مجری پروژه ارزشیابی کتاب‌های نونگاشت پایه دهم شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، خیرالله رحمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان پیش از ظهر امروز(پنج‌شنبه) در جلسه این اداره اظهار کرد: استان قزوین مجری پروژه ارزشیابی از کتاب‌های نونگاشت فیزیک و علوم آزمایشگاهی پایه دهم شد.

وی افزود: به منظور نقد و بررسی کتب مذکور با هدف شناسایی و احصاء مشکلات کتاب در حین اجرا، 5 گروه کانونی تشکیل شدند.

این مسئول اضافه کرد: این گروه‌ها شامل دبیران مجرب، مدرسین استانی، سرگروه‌های آموزشی دروس مربوطه، مسئولین کمیته راهبری دروس و اساتید و مدرسین دانشگاه هستند که طی نشست‌های تخصصی با استفاده از شاخص‌های موجود به نقد و بررسی کتب از منظر ساختار و محتوا، یاد گیرنده، شرایط اجرا و شاخص‌های هنری و زیباشناسی می‌پردازند.

رحمانی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه موفق استان قزوین در اعتبارسنجی کتب نونگاشت، انتظار می‌رود با همکاری گروه‌های کانونی کلیه مشکلات کتب از منظر محتوا و ساختار و اجرا، استخراج و برای سال آینده کتاب با ویژگی‌های مطلوب در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی قزوین تصریح کرد: اجرای آزمایشی یک ساله کتب نونگاشت فرصتی برای بهسازی آن از هر نظر می‌باشد، در این کارگروه تخصصی حدود 60 دبیر، مدرس و سرگروه آموزشی حضور فعال دارند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان