۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شهر اقبالیه به عنوان مَهد "کبدی" استان معرفی شد
کد خبر: ۲۲۶۴۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ساعت: ۹:۶ ↗ لینک کوتاه

با برگزاری اردوی تیم کبدی کشور؛

شهر اقبالیه به عنوان مَهد "کبدی" استان معرفی شد

شهر اقبالیه به عنوان مهد کبدی معرفی شد، که باید در زمینه رشد و توسعه ورزش کبدی به صورت کاربردی ورود پیدا کرده و همچنین باید دارای برنامه‌ریزی صحیح و مطلوب باشد.

شهر اقبالیه به عنوان مَهد "کبدی" استان معرفی شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ محمد پیری در جلسه هیأت کبدی که در دفتر فرمانداری شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اردوی تیم کبدی کشور به مدت هشت روز به میزبانی شهرداری شهر اقبالیه با حضور ۴۰ نفر در این شهر برگزار شد.

وی در خصوص مشکلات مالی تیم کبدی شهر اقبالیه مطالبی ارائه کرد و خواستار کمک و مساعدت برای حضور هرچه قوی‌تر این تیم در مسابقات کشوری شد.

شهردار شهر اقبالیه گفت: امید است خانه کبدی در این شهر به همت شهرداری و فرمانداری قزوین احداث شود.

پیری با قدردانی از زحمات تمام دست‌اندرکاران ورزش کبدی افزود: کارکنان شهرداری شهر اقبالیه تلاش کردند از ظرفیت‌های موجود در این شهر بیشترین بهره‌ را برده و در خصوص حوزه ورزش هم شهرداری شهر اقبالیه نهایت همکاری را با اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین را داشته است.

این مسئول با بیان اینکه شهر اقبالیه به عنوان مهد کبدی معرفی شد، تصریح کرد: باید در زمینه رشد و توسعه ورزش کبدی به صورت کاربردی ورود پیدا کرده و همچنین باید دارای برنامه‌ریزی صحیح و مطلوب باشیم.

شهردار شهر اقبالیه خاطرنشان کرد: اگر ورزش بانوان تقویت شود با گذشت زمان در ورزش قهرمانی هم پیشرفت ایجاد می‌شود و در این زمینه برای توسعه ورزش، فرهنگ‌سازی تأثیر بسزایی را دارد.

پیری با تأکید بر اینکه فرهنگ‌سازی در این خصوص باید از مدرسه و از سوی آموزش و پرورش آغاز شود، یادآور شد: باید این نگاه در والدین ایجاد شود که ورزش یک فعالیت فوق برنامه و حاشیه‌ای نیست بلکه خود یک برنامه اصلی است.

وی با اعلام اینکه دولت یازدهم به موضوع توسعه ورزش اهتمام ویژه‌ای دارد، مطرح کرد: در استان قزوین هم مسئولان به امر ورزش به عنوان یکی از ضروریات جامعه امروز واقف بوده و همه تلاش خود در این خصوص به کار گرفته‌اند.

شهردار اقبالیه برنامه‌ریزی منظم و پشتکار مدیران دستگاه‌های اجرایی را کلید توسعه ورزش دانست و افزود: از آنجایی که ورزش در سلامت جسم و روح مردم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط در جامعه نقش بسزایی دارد، انتظار می‌رود مسؤولان استان قزوین برای توسعه ورزش تلاش مضاعفی داشته باشند.

شهردار شهر اقبالیه با بیان اینکه این شهر به عنوان مهد کبدی معرفی شد، گفت: باید در زمینه رشد و توسعه ورزش کبدی به صورت کاربردی ورود پیدا کرده و همچنین باید دارای برنامه‌ریزی صحیح و مطلوب باشیم.

گفتنی است، سید علی موسوی فرماندار شهرستان قزوین، محمد پیری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه، جواهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین، امینی مشاور هیأت کبدی و مسئولان شهری و استانی در این جلسه حضور داشتند.
انتهای پیام/2002
منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان