۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حراج اطلاعات ایرانیان در تلگرام/نقشه داعش برای ترور "ترامپ"/همه زنانی که احتمال کاندیداشدنشان برای انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد
کد خبر: ۲۲۶۴۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ ساعت: ۲۳:۳۱ ↗ لینک کوتاه

۱۰ خبر پربازدید روز ۲۹ دی ماه؛

حراج اطلاعات ایرانیان در تلگرام/نقشه داعش برای ترور "ترامپ"/همه زنانی که احتمال کاندیداشدنشان برای انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد

۱۰ مطلب پربازدید در رسانه های مختلف را در پست زیر مشاهده کنید.

حراج اطلاعات ایرانیان در تلگرام/نقشه داعش برای ترور "ترامپ"/همه زنانی که احتمال کاندیداشدنشان برای انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ 10 مطلب پربازدید در رسانه های مختلف را در پست زیر مشاهده کنید.


همه زنانی که احتمال کاندیداشدنشان برای انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد/فارس
چندی پیش بود که با اظهار نظر عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان مجددا موضوع چالش برانگیز کاندیداشدن زنان برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد.


مجموعه فتونیوز/ چه کسی باید عینک بزند؟!/دانا
حسن روحانی در کنفرانس خبری روز گذشته خطاب به منتقدان گفت برخی ها میگن ما تاثیرات برجام را در بخش های اقتصادی نمی بینیم؛ خب اگر نمی بینید بروید عینک بزنید!!

حراج اطلاعات ایرانیان در تلگرام/شماره بده، اسم و تصویر بگیرید/بولتن
«شماره بدهید اسم و تصویر بگیرید! با رعایت اصول حریم شخصی شما در چند ثانیه صاحبان شماره‌های ناشناس یا مزاحم را شناسایی کنید!» تبلیغ وسوسه‌انگیزی است، اینطور نیست؟ حتی برای امتحان هم شده هر کسی دلش می‌خواهد یک بار این ویژگی را امتحان کند تا مطمئن شود چنین اتفاقی امکان‌پذیر است.

ظریف: مخالف حضور آمریکا در نشست آستانه هستیم/میزان
محمد جواد ظریف صبح روز چهارشنبه در حاشیه نشست غیررسمی و مشورتی سوریه در داووس سوئیس گفت که تهران مخالف حضور آمریکا در نشست مذاکرات صلح سوریه در آستانه پایتخت قزاقستان است.

انتشار محتواهای غیراخلاقی کار دست 32 نفر داد/جام نیوز
حجت الاسلام والمسلمین اکبری در تشریح جزئیات تازه از دستگیری 32 نفر ازمدیران و اعضای کانال تلگرامی دراستان هرمزگان گفت: این افراد با تحریک اشخاص به انحرافات جنسی، گرایش به مضامین غیر اخلاقی و ایجاد پروفایل غیر واقعی به جذب بیش از سه هزار نفر در کانال‌های غیراخلاقی اقدام کرده بودند.

وقتی آرامگاه عمار یاسر با خاک یکسان شد + تصاویر ماهواره‌ای/مشرق
تصاویر ماهواره‌ای اخیر نشان می‌دهد که داعش پس از انهدام حرم مطهّر اصحاب پیامبر اسلام(ص) با مواد منفجره در سال 93، اکنون اقدام به پاک‌سازی کل محل کرده و دیگر هیچ اثری از بنا به جز تله‌ای از خاک وجود ندارد.

نقشه داعش و القاعده برای ترور "دونالد ترامپ" در مراسم تحلیف!/باشگاه خبرنگاران
گروه های تروریستی داعش و القاعده قصد دارند حمله ای وحشتناک در مراسم تحلیف دونالد ترامپ انجام دهند.

شکایت یک زن از ترامپ به اتهام افترا در پرونده فساد اخلاقی/مهر
یکی از زنانی که پیشتر دونالد ترامپ را به فساد اخلاقی متهم کرده بودند، شکایت جدید را در رابطه با افترا و دروغگویی علیه رئیس جمهوری منتخب آمریکا مطرح کرد.


«ثریا» را خفه نکنید/فارس
فشارها به مسئولان صدا و سیما، برنامه ثریا را که با شعار «دیدبانی پیشرفت ایران» پخش می‌شود به مخاطره انداخته و همین موضوع واکنش‌های متعددی در فضای مجازی به همراه داشته است.

حکایتی زیبا در خصوص جوانمردی به روایت بازیگر مشهور/باشگاه خبرنگاران
پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود حکایتی خواندنی از یک بانوی نویسنده و شاعر ایرانی را منتشر کرد.
انتهای پیام/2002

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان