۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اولین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۲۵۸۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ ساعت: ۸:۳۵ ↗ لینک کوتاه

به ریاست معاون سیاسی استاندار؛

اولین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین برگزار شد

اولین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین به ریاست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد.

اولین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین روز گذشته(یکشنبه) در اولین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین که در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه افزود در همین راستا ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها موظف هستتند همه ماموریت‌ها و وظایف خود را اعم از پشتیبانی، امورحقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به نحو مطلوب انجام دهند.

این مسئول گفت: ستاد انتخابات استان و فرمانداران و بخشداران، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری را در دستور کار دارند و در تمامی مراحل و فرایند انتخابات تنها ملاک و معیار، رعایت قانون خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه رعایت قانون با هدف صیانت از آرای مردم مهمترین دغدغه ستاد انتخابات استان است؛ خاطرنشان کرد: اجرای قانون و صیانت از آرای مردم هم برای اداره امور کشور و هم از نظر سیاسی و اجتماعی ازارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
وی ادامه داد: برای انجام دقیق وظایف و ماموریت‌ها باید در تمامی تصمیم گیری‌ها و رفتارها در فرایند انتخابات، ملاک قانون باشد و اگر جایی سوال یا ابهامی وجود دارد با مراجعه به قانون مساله را رفع کرد.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه جلب اعتماد مردم در سایه بی طرفی مجریان و ناظران انتخابات محقق می‌شود، تصریح کرد: هرگونه جانبداری مجریان، ناظران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از فرد یا جناح خاصی با واکنش منفی مردم مواجه می‌شود لذا رعایت بی طرفی در برگزاری انتخابات یک اصل شرعی، عرفی، عقلی و قانونی است.
 
وی اذعان کرد: مبنای حرکت باید قانون باشد تا حقی از کسی ضایع نشود و این توصیه ما به همه مسئولین و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه اعضای ستاد و مسئولین کمیته‌ها به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای برگزاری یک انتخابات باشکوه و قانونمند پرداختند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان 29 اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان