۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آشوب توییتر برای "فتنه گران"/ قوه قضائیه هدف ضد انقلاب است
کد خبر: ۲۲۵۶۵۰ نویسنده: رسول رامندی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ ساعت: ۹:۵۶ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

آشوب توییتر برای "فتنه گران"/ قوه قضائیه هدف ضد انقلاب است

توییتر که با به کارگیری هزاران هزار ربات قصد حمایت اعتصاب غذای علی شریعتی را دارد بی جهت نیست که روز و شب خود را درگیر تحولات این چنینی می‌کند و از بغرنج ترین و اسف ناک ترین موضوع حقوق بشری یعنی حلب و سوریه عقب بماند.

 آشوب توییتر برای "فتنه گران"/ قوه قضائیه هدف ضد انقلاب است
صبح قزوین ؛____ رسول رامندی.

"توییتر"که تحت دیکته سرویس جاسوسی اسرائیلی در خدمت منافع سیاسی فعالیت دارد این روزها به شدت در حال بازی حقوق بشری علیه مسائل امنیتی ایران است.
با گشودن برگه‌های مختلف این شبکه جهانی با آماجی از هشتگ و کامنت‌های مکرر که شائبه سوء استفاده سیاسی را به خوبی ظاهر می‌کند روبرو می‌شویم.
با توجه به گراهایی که اکنون رسانه‌های فتنه و اعضای فعال 88 توئیت کرده و با آب و تاب بی سابقه آن را انتشار می‌دهند بی جهت نیست که یکی از محکومان آشوبگر سال1388 با تحریک اعضای توییتر و با لایک و توجه نمادین ترند اول توئیتر تبدیل شود.
محکومیت علی شریعتی که کارنامه ضد امنیتی و خرابکاری گسترده داشته و با تعقیب مداوم به دام ماموران اطلاعاتی افتاده بر قوه قضائیه پوشیده نیست.
اما برخلاف قانون جرائم امنیتی کشور هم اکنون موجی که با استفاده از نهادهای مدعی حقوق بشر انگلیسی- فرانسوی به راه افتاده جو سنگینی را با پروژه مظلوم نمایی "علی شریعتی" آغاز کرده است.

این موارد بخشی کوتاه از جنجال به اصلاح آزادی پرستان و کرسی‌های دروغین آروپایی برای ایجاد جو مخوف امنیتی و زیرسوال بردن قانون اساسی و خدشه وارد کردن به مباحث حقوق بشری قوه قضاییه ایران قلمداد می‌شود.
توئیتر که در حوادث پرآشوب خیابان‌های تهران در سال 88 به خوبی همراه فتنه گران اخبار به لحظه را مخابره و ترند برتر می‌کرد بعد از 7 سال قصد نجات محکومی را دارد که با اعتصاب غذای از پیش طراحی شده در پی صید ماهی از گل آلود فضای تخریبی علیه قوه قضاییه است، همچنین فشار بر سازمان‌های مدعی بین المللی برای سخت گیری و وارد آوردن اهرم فشار حقوق بشری علیه ایران است.
البته به نظر می‌رسد در اعتصاب غذای "علی شریعتی" نیز هماهنگی‌هایی از درون سلول با افراد خاص و ذی نفوذ در خارج از دیوار اوین وجود دارد.
بازداشتگاه اوین در شمالی ترین نقطه شهر تهران محل نگهداری خطرناک ترین محکومان امنیتی و تروریستی است که علاوه بر تحریک سیاسی با گروهک‌های جاسوسی و بمب گذار هم مشارکت دارند.
جاسوسی و فعالیت ضد امنیتی علی شریعتی در بازداشتگاه اوین این روزها با حمایت و ترند سازی توئیتر حیله سران آشوب لندن و تهران است که هدایت‌های آشوب طلبانه کانال‌هایی چون "مملکته" و "وحید آنلاین" برای تحریک جوانان به خوبی شیطینت آنها را آشکار می‌کند.
علی شریعتی با نگه داشتن و تحمل اعتصاب غذا در حال رساندن خوراک رسانه ای برای بی بی سی و دیگر کانال‌هایی تلگرامی است که در این میان طوفان توییتر برای این مجرم سابقه دار بسی جای سوال را باقی می‌گذارد.

این در حالی است 260 روز زندانی شدن رهبر شیعیان بحرین در شرایط بد جسمی روحی و تحت شکنجه‌های آل خلیفه که بزرگترین ناقضان حقوق اولیه انسان‌ها در جهان به شمار می‌رود نه تنها در شبکه توئیتر هیچ بازتابی ندارد و هشتک گذاری نمی‌شود که در پاره ای مدیران توئیتر با فشار مقامات آمریکایی از حق انتشار وضعیت رهبران شیعه در شبه جزیره عربستان و پرداختن به جنایات مامورین آل خلیفه منع کار می‌شوند.
اجرای قانون علیه کسانی که با رهبری جریانات آشوب در سال 88 پیشتاز بودند یکی از درخواست‌های عمومی شهروندان محسوب می‌شود و محکومیت "علی شریعتی" و "آرش صادقی" نیز در این راستا در حال سپری شدن است اما اینکه توئیتر یک صدا علیه این دو مجرم در مقام دفاع از این دو و بازیگری پیدا و پنهان بپردازد، نشان می‌دهد تحت تاثیر اربابان اسرائیلی آمریکایی خود نقش مهره کلیدی را برای آنها علیه قوه قضائیه ایران ایفا می‌کند.
توییتر که با به کارگیری هزاران هزار ربات قصد حمایت اعتصاب غذای علی شریعتی را دارد بی جهت نیست که روز و شب خود را درگیر تحولات این چنینی می‌کند و از بغرنج ترین و اسف ناک ترین موضوع حقوق بشری یعنی حلب و سوریه عقب بماند و لب به اعتراف و بازگو کردن حقایقی از جنایت موشک‌های کرنت حرارتی عربی اسرائیلی و نیروهای تکفیری و ترکی سوریه و عراق و یمن نگشاید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان