۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مجموعه بزرگ ورزشی - فرهنگی شهر قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۲۲۵۶۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ ساعت: ۹:۱۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور استاندار قزوین؛

مجموعه بزرگ ورزشی - فرهنگی شهر قزوین افتتاح شد

در مراسمی با حضور استاندار قزوین بزرگترین استخر سرپوشیده چند منظوره کشور و مجموعه فرهنگی ورزشی شهر قزوین با ۱۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

 مجموعه بزرگ ورزشی - فرهنگی شهر قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ، در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون بهره برداری روز گذشته(شنبه) از مجموعه ورزشی تفریحی و بزرگترین استخر سرپوشیده کشور در قزوین آغاز شد.

استخر سرپوشیده این مجموعه فرهنگی ورزشی در فضایی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع ساخته شده و تمامی استانداردهای بین المللی برای رشته های شنا، شیرجه، واترپلو، را دارد.

سونای خشک و بخار، سرسره آبی، حمام ترک، استخر کودکان، جکوزی و انواع دایو در ارتفاع مختلف و استفاده از سیستم مدرن تصفیه آب بدون استفاده از کلر از ویژگی‌های این استخر است و مجموعه بولینگ ورزشی این مجموع با شش خط راه اندازی شد.

سالن اسکواش که در ردیف ۵ سالن نمونه کشور است و سالن بدنسازی از دیگر قسمتهای این مجموعه با دارا بودن مدرن ترین دستگاه‌های بدن سازی هوازی و اسکی فضایی، تردمیل، دوچرخه ثابت و نشسته هم امروز توسط استاندار قزوین افتتاح شد.

برای راه اندازی این مجموعه ورزشی و فرهنگی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

برای اجرای فاز اول و دوم این مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی تاکنون ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و فاز سوم آن نیز با ۳۵ میلیارد تومان شامل احداث هتل و سالن های آمفی تئاتر در یک سال اینده افتتاح خواهد شد؛ در این مجموعه فرهنگی ورزشی برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان