۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین راه‌اندازی اولين شركت دانش بنيان كشاورزی در کشور/ برای ۵۵ نفر شغل ایجاد کردیم
کد خبر: ۲۲۵۵۳۵ نویسنده: دكتر عباس يداللهي تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۲:۱۵ ↗ لینک کوتاه

کارآفرین نمونه حوزه کشاورزی مطرح کرد

راه‌اندازی اولين شركت دانش بنيان كشاورزی در کشور/ برای ۵۵ نفر شغل ایجاد کردیم

کارآفرین نمونه حوزه کشاورزی عنوان کرد: هم اکنون در موسسه دانش بنیان کشاورزی ما برای ۵۵ نفر به طور مستقيم و حدود ۱۰۰ نفر به طور غيرمستقيم اشتغالزایی کردیم.

راه‌اندازی اولين شركت دانش بنيان كشاورزی در کشور/ برای ۵۵ نفر شغل ایجاد کردیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، دكتر عباس يداللهي عضو هيئت علمي دانشگاه تربيت مدرس تهران كه تنها 39سال دارد با وجود درخواست‌هاي متعدد كاري از كشورهاي استراليا، مالزي و ديگر كشورها، با عشق فراوان به ميهن و جمهوري اسلامي ايران با كمك برادرش امين يداللهي كه او نيز مدير مالي شركتي بين المللي در استان تهران است، بر آن شدند تا كمكي به اقتصاد كشور كنند و گام‌هاي موثري در پيشرفت و آباداني كشور بردارند.

در ادامه مصاحبه خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین با دکتر عباس يداللهي کارآفرین نمونه را می‌خوانید:

عباس يداللهي درباره ورود خود به حوزه کارآفرینی گفت: به دنبال ايجاد شغلي بوديم كه در كشور از اهميت بالايي برخوردار باشد اما كار به خصوصي در اين زمينه انجام نشده باشد، با تحقيقاتي به نياز جدي كشور در حوزه كشاورزي رسيديم و تلاش کردیم در این حوزه فعالیت کنیم.

اين جوان كارآفرين اذعان کرد: با كمك برادر خود به توليد درختان ميوه به روش نوين مشغول شديم زيرا در روش سنتي از بذر استفاده مي‌كردند و اين درخت دچار آفات و بيماري‌هاي متعددي مي‌شد.

وی ادامه داد: اما در روش نوین ما از يك درخت اصلاح شده به عنوان پايه استفاده مي‌كنيم و درخت مورد نظر خود را به آن پيوند مي‌زنيم كه در اين روش به درختاني مرغوب و ميوه‌هايي با كيفيت دست پيدا مي‌كنيم كه عمر اقتصادي اين درختان از درختان توليد شده به روش سنتي بسيار بيشتر است.

یداللهی عنوان کرد: شركت نهال گستر رويان در سال 93 اولين شركت دانش بنيان در بخش كشاورزي در كشور معرفي شد.

وي بیان کرد: هم اکنون در موسسه دانش بنیان کشاورزی ما برای 55 نفر به طور مستقيم و حدود 100 نفر به طور غيرمستقيم اشتغالزایی کردیم و در نظر داريم با توسعه كار خود در استان‌هاي ديگر بتوانيم اشغالزايي بيشتري ایجاد کنیم.

این کارآفرین نمونه تصریح کرد: با درختاني كه هم اکنون توليد كرده ايم، مي‌توان نياز به ميوه‌هاي وارداتي را به صفر برسانيم و پس از تامين نياز كشور به صادرات محصولات بپردازيم.

وي در پايان به حمايت سازمان بسيج سازندگي استان قزوين اشاره كرد و گفت: با مشاهده تلاش و همت بسيجي گونه اين عزيزان در راستاي پيشرفت و آباداني كشور در تمامي حوزه‌ها به خصوص حوزه اقتصاد مقاومتي، به بسیجی بودن خود افتخار مي‌كنم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان