۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین در روزنامه شرق چه می گذرد؟
کد خبر: ۲۲۵۵۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۱:۱ ↗ لینک کوتاه

وقتی اصلاح طلبان حرمت مراسم تشییع هاشمی را می شکنند؛

در روزنامه شرق چه می گذرد؟

طرح ماجرای آزار جنسی در میان جمعیت تشییع کننده در برخی معابر اولین بار توسط خانم آمنه شیرافکن خبرنگار روزنامه شرق توئیت شد اما این تجربه و اعلام رمز عملیات خبرنگار شرق، بلافاصله در فضای مجازی و کانال های تلگرامی و رسانه هایی مثل «بی بی سی» و «صدای آمریکا» جدی گرفته شد و با ساختن پیام های جعلی و دامن زدن به آن بعضی ارگان های انقلابی همانند بسیج را به سازماندهی کردن افراد برای آزار جنسی خانم های شرکت کننده در این مراسم متهم نمودند.

در روزنامه شرق چه می گذرد؟
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، با وجود رفتار نجیبانه و بزرگوارانه نظام و جریان انقلابی در مراسم تشییع مرحوم حجت الاسلام و المسلیمن هاشمی رفسنجانی اما برخی اصلاح طلبان و حامیان جریان فتنه در کنار شعارهای ساختارشکنانه ادعاهای خلاف شئون اخلاقی را مطرح کرده اند که بی تردید توهین به مرحوم حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی تلقی می شود و باعث به حاشیه رفتن بیش از پیش مراسم تشییع جنازه می شود.
 
طرح ماجرای آزار جنسی در میان جمعیت تشییع کننده در برخی معابر اولین بار توسط خانم آمنه شیرافکن خبرنگار روزنامه شرق توئیت شد اما این تجربه و اعلام رمز عملیات خبرنگار شرق، بلافاصله در فضای مجازی و کانال های تلگرامی و رسانه هایی مثل «بی بی سی» و «صدای آمریکا» جدی گرفته شد و با ساختن پیام های جعلی و دامن زدن به آن بعضی ارگان های انقلابی همانند بسیج را به سازماندهی کردن افراد برای آزار جنسی خانم های شرکت کننده در این مراسم متهم نمودند تا انتقام شکست های پیاپی سالیان اخیر خود را برای ناتوانی در ناامن کردن ایران و ایجاد آشوب را از این سازمان مردمی و انقلابی گرفته باشند. سوار شدن رسانه های ضد انقلاب داخلی و خارجی روی این ادعای مضحک قطعا برنامه ریزی شده بودن این ادعای زشت را تایید می کند.
 
 
 
البته این رفتارها و ادعاهای جنسی از سوی خبرنگاران شرق مسبوق به سابقه است، جایی که  خانم سحر آزاد خبرنگار روزنامه شرق در توئیت خود نوشته بود که«اینجا دبیرهای مردی هستند که به همکار زنشون پیشنهاد رابطه جنسی میدن». تصاویر منتشر شده از پارتی ها و تورهای مختلط این خبرنگاران و به اصطلاح منورالفکران در فضای مجازی نشان دهنده جو بی بندوباری و آزادی های جنسی و ولنگاری اخلاقی در بین آنهاست و این قبیل تجربیات را با ذهن بیمارشان برای تخریب جناح مقابل بکار می برند. 
 
 
 
مدیریت محترم روزنامه شرق باید به این ماجرا رسیدگی کند اکنون در میان اهالی رسانه این سوال به صورت جدی مطرح است که در روزنامه شرق چه می گذرد؟ چرا خبرنگاران خانم روزنامه شرق دائما درباره ناامنی جنسی در تحریریه و بیرون تحریریه حرف می زنند؟ آیا آزار دهندگان جنسی این خانم ها در بیرون از روزنامه هم قصد آزار رساندن به همکارانشان را دارند؟ آیا دلسوزی رسانه های معاند برای اصلاح طلبان خصوصا خبرنگاران روزنامه شرق بدون برنامه ریزی است؟آیا خانواده مرحوم هاشمی اجازه شکایت و پیگیری قضایی از روزنامه شرق بابت به حاشیه راندن مراسم تشییع جنازه را دارد؟آیا مدیرمسئول محترم روزنامه شرق به این نتیجه نرسیده است که امنیت کشور ، ناموس، آزادی بیان و فراهم شدن امکان اظهار نظر برای وی توسط همین بسیجیان و نیروهای انقلابی است که علاوه بر ایثار گری های هشت ساله در جنگ تحمیلی اکنون کوچکترین تهدید و خطری را در نطفه و آن هم خارج از مرزها خاموش می کنند؟




انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان