۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خطرناک ترین تهاجم دشمن هجوم به اهداف انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۲۲۵۴۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ ساعت: ۸:۴۳ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان:

خطرناک ترین تهاجم دشمن هجوم به اهداف انقلاب اسلامی است

در گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان آمده است: خطرناک ترین تهاجم دشمن هجوم به ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است و در این خصوص باید هوشیارتر بود.

خطرناک ترین تهاجم دشمن هجوم به اهداف انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

در آبیک حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه این شهر، با بیان اینکه اسلام انقلاب و وحدت آحاد مردم از دغدغه‌های آیت الله هاشمی بود خاطر نشان کرد: همواره در کنار رهبری برای صیانت از آرمان‌های امام راحل و ولایت فقیه تلاش کرد.

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند بر تقویت قدرت علمی کشور تاکید و اعلام کرد: وظایف حوزه، دانشگاه و مدارس در این موضوع بسیار سنگین است.

حجت‌الاسلام هاشمی امام جمعه شهر آوج هم اعلام کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از استوانه‌های مهم کشور بود و خدمات وی در نظام اسلامی درخشنده و ماندگار است.

امام جمعه خرمدشت حجت الاسلام موسوی هم گفت: قشرهای مختلف مردم با حضور گسترده و پرشور در آیین تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی ثابت کردند که همواره قدردان زحمات مسئولان خدوم هستند.

آیت‌الله اسلامی امام جمعه تاکستان با قدردانی از حضور قشرهای مختلف به ویژه از جوانان که در صفوف نماز جمعه حضور دارند گفت: نماز جمعه از زیبایی‌های بعد از انقلاب و از برکات انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام زارعی هم در خطبه‌های نماز جمعه شهر اسفرورین به سخنان رهبری در دیدار اخیر با مردم قم پرداخت و افزود: اقتدار و بالندگی کشور از نگاه رهبری و حفظ نظام اسلامی با تقویت ایمان و ارزش‌های اسلامی فراهم می‌شود. 

حجت‌الاسلام موسوی شالی در نماز عبادی سیاسی شهر شال با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آن روحانی مبارز خدمات ارزنده ای قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کشور و ملت ایران ارائه کرد.

خطیب جمعه شهر ضیاآباد حجت الاسلام محرم خانی با اشاره به چهره برجسته آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: آقای هاشمی نمونه کم نظیر از نسل اول مبارزان علیه نظام ستمشاهی بود و در این راه پرخطر افتخار آفرینی کرد.

حجت الاسلام زرینه امام جمعه بویین زهرا نیز گفت: مردم یکدل و یک زبان در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کردند و وحدت ملت ایران را به دشمنان نشان دادند.

در اقبالیه حجت الاسلام فاطمیان به سالگرد شهادن فداییان اسلام به رهبری شهید نواب صفوی در 27 دی ماه سال 34 اشاره و خاطر نشان کرد: فداییان اسلام با مبارزه پیگیر خود در زمان خفقان رژیم گذشته در پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی نقش داشتند.

امام جمعه شهر محمدیه حجت الاسلام موسوی موینی با اشاره به بارش کم نزولات آسمانی بر صرفه جویی و استفاده درست از آب، این نعمت الهی تاکید کرد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت هم از خدمات ارزشمند آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی کرد و با اشاره به سالروز عملیات بیت المقدس2 در دوران جنگ تحمیلی گفت: در این عملیات رزمندگان پیروزی‌های چشمگیری به دست آوردند.

در سگزآباد حجت الاسلام آقاحسینی با اشاره به مراسم تشییع پیکر یار دیرین امام و رهبری گفت: حضور پرشور و گسترده مردم از جناح‌ها و جریان‌های مختلف حاکی از جایگاه بزرگ آن شخصیت بزرگ انقلاب است.

حجت الاسلام خداوردی امام جمعه شهر نرجه نیز به انتصاب رهبر معظم انقلاب به عنوان امام جمعه تهران در 24 دی ماه سال 58 اشاره و اعلام کرد: معظم له با تحلیل‌ها و سخنرانی‌های تاریخی در خطبه‌های نماز جمعه همواره نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام رشوندی امام جمعه شهر محمود آباد نمونه هم گفت: قیام 19 دی مردم قم در سال 56 حرکتی سرنوشت ساز در پیروزی انقلاب اسلامی بود زیرا سرآغازی برای مبارزه علیه رژیم ستم شاهی شد.

حجت الاسلام سعیدی امام جمعه شهر ارداق هم به وضعیت نامناسب راه‌های روستایی اشاره و اعلام کرد: مسئولان نسبت به بهسازی و آسفالت راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

در شهر خاکعلی حجت الاسلام ایمانی خطیب نماز جمعه این شهر از فرار محمدرضا شاه پهلوی در 26 دی ماه سال 57 به عنوان اتفاقی فرخنده یاد و اضافه کرد: با فرار شاه در این روز روح تازه ای برای به ثمر رساندن جمهوری اسلامی در مردم دمیده شد.

حجت الاسلام صالحی امام جمعه شهر آبگرم هم گفت: خطرناک ترین تهاجم دشمن هجوم به ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است و در این خصوص باید هوشیارتر بود.

حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهر دانسفهان گفت: تقویت وحدت و همبستگی بین آحاد مردم و پرهیز از تفرقه از جمله سفارش‌های مهم آیت الله هاشمی بود.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان