۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولان تهدیدات فضای مجازی برای جوانان را جدی بگیرند
کد خبر: ۲۲۵۳۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۶:۳۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه اقبالیه:

مسئولان تهدیدات فضای مجازی برای جوانان را جدی بگیرند

امام جمعه اقبالیه عنوان کرد: امروز فضای مجازی به قتلگاهی برای بسیاری از جوانان تبدیل شده است و زمینه گمراهی اخلاقی و فکری و دینی آنها را فراهم می‌کند که مسئولان باید این حوزه را جدی بگیرند و راهکارهای عملیاتی ارائه دهند.

مسئولان تهدیدات فضای مجازی برای جوانان را جدی بگیرند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه اقبالیه در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر اقبالیه ضمن تسلیت درگذشت یار دیرین حضرت امام و رهبری گفت: همان طوریکه امام خامنه ای فرمودند: آقای هاشمی رفسنجانی از برجستگان انقلاب و اصیل ترین مبارز نهضت اسلامی بود.
وی در ادامه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم قم اذعان کرد: امام خامنه ای در این دیدار نورانی فرمودند؛ وظیفه مهم مسئولان و مردم تقویت عوامل اقتدار ملی و شناخت دشمن است.
این خطیب نمازجمعه ادامه داد: رهبری عوامل اقتدار ملی را ایمان و معرفت دینی، قدرت علمی، اقتصاد مقاوم و حفظ عزت ملی دانستند اما برخی تصور می‌کنند که بی توجهی به ایمان و اعتقاد دینی و معرفت اسلامی جوانان و نسل‌های جوان ربطی به اقتدار کشور ندارد و زمینه‌های تضعیف ایمان و معرفت دینی را دست کم می‌گیرند.
وی تصریح کرد: امروز فضای مجازی به قتلگاهی برای بسیاری از جوانان تبدیل شده است و زمینه گمراهی اخلاقی و فکری و دینی آنها را فراهم می‌کند که مسئولان باید این حوزه را جدی بگیرند و راهکارهای عملیاتی ارائه دهند.

امام جمعه اقبالیه به مناسبت 26 دی سال 1357 و فرار شاه خائن اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در سال 42 به شاه خطاب کردند: که آقای شاه من تو را نصیحت می‌کنم لکن اگر گوش نکنی همین ملت تو را بیرون خواهند کرد که در نهایت همان پیش بینی امام خمینی (ره) تحقق یافت و طاغوت ایران با فرار خود رژیم 2500 ساله شاهنشاهی در ایران طومارش به قدرت خدای متعال جمع شد.
وی اضافه کرد: ملت عزیز ایران با امدادهای الهی در 22 بهمن انقلابش پیروز شد و طاغوت ایران و اربابش آمریکای جنایتکار ذلیل و خوار شدند و امام خمینی(ره) عزیز با قدرت و عزت حکومت اسلامی را در ایران تاسیس کردند.
 
فاطمیان در پایان یاد و خاطره شهدای فدائیان اسلام را گرامیداشت.
انتهای پیام/2002
منبع: شهر مینو 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان