۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری ۸ شکارچی غیرمجاز در استان قزوین
کد خبر: ۲۲۵۱۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ساعت: ۹:۵۷ ↗ لینک کوتاه

توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست صورت گرفت؛

دستگیری ۸ شکارچی غیرمجاز در استان قزوین

۸ شکارچی غیر مجاز و ۱۹ قطعه پرنده زنده توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین دستگیر و ضبط شدند.

دستگیری ۸ شکارچی غیرمجاز در استان قزوین
سیاوش شمسی پور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طی چندعملیات جداگانه 8 شکارچی غیر مجاز و 19 قطعه پرنده زنده توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های قزوین، تاکستان، آبیک و البرز دستگیر و ضبط شدند.

وی در توضیح این خبر اعلام کرد: در این عملیات ماموران یگان حفاظت محیط زیست قزوین در حین عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در حوزه استحفاظی قزوین موفق شدند یک شکارچی متخلف را با 14 قطعه پرنده سهره دستگیر و پرنده ها و ادوات زنده گیری را ضبط کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در عملیات دیگر ماموران تاکستان موفق به دستگیری سه نفر شکارچی شدند که حامل سه قبضه اسلحه بود با وسایل، ادوات شکار ضبط شد.

شمسی پور افزود: در عملیات بعدی ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ابیک موفق به دستگیری سه شکارچی متخلف به همراه 5 قطعه سهره و لاشه چهار قطعه کبوتر و دو اسلحه شدند که اسلحه، لاشه پرندگان، پرنده های زنده و ادوات زنده گیری ضبط شد.

وی ادامه داد: در عملیات آخر ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان البرز موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف به همراه یک قبضه سلاح متغیر به غیر شدند که توسط مامورین ضبط شد.

در پایان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد پرونده متخلفین جهت پیگیری قضایی به مراجع قضایی ارسال شده است.
انتهای پیام/2002‌

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان