۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ایمنی راه‌ها اختصاص می‌یابد
کد خبر: ۲۲۵۱۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ساعت: ۹:۴۱ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استانداری قزوین:

۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ایمنی راه‌ها اختصاص می‌یابد

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت طرح‌ ایمنی راه‌ها و جاده‌ها از محل اعتبارات استانی اختصاص می‌یابد.

 ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ایمنی راه‌ها اختصاص می‌یابد
علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به سازمان راه و شهرسازی اظهار کرد: با وجود محدودیت در منابع اعتباری ۳۰ درصد از اعتبارات استانی به طرح‌های راه و شهرسازی اختصاص یافته است.  

وی با بیان اینکه با این منابع اعتبارات می‌توانیم بخشی از پروژه‌ها را اجرایی کنیم، عنوان کرد: در روزهای اخیر از محل سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قزوین ۵۴۰ میلیارد تومان از این اعتبارات اختصاص یافت.

معاون عمرانی استاندار قزوین در ادامه افزود: با این اعتبار اختصاص یافته طرح‌های ایمنی راه‌ها و جاده‌ها را اجرایی خواهیم کرد.

۵۰ درصد فعالیت‌های عمرانی مرتبط با راه و شهرسازی است
فرخزاد با بیان اینکه در حوزه مسکن هم کارهای بسیاری در استان انجام شده، تصریح کرد: برای کاهش تخلفات ساختمانی باید در ساخت و سازها بازنگری شود چرا که بخشی از تخلف‌ها مربوط به مدیران اجرایی است که پاسخگوی نیازهای مردم نیستند.

وی در ادامه اضافه کرد: با سخت گیری سبب ایجاد مسیری اشتباه شده‌ایم و مراجعات مردم به شهرداری افزایش یافته است، اما با یک تدبیر مدیریتی صحیح می‌توان به نیازهای مردم پاسخ داد و از بروز تخلف جلوگیری کرد.

این مسئول توضیح داد: در یک منطقه مانند نصرت آباد طبق درخواست‌های مکرر مردم برای ساخت پارک در این منطقه با یک تغییر کاربری می‌توانستیم این پارک را احداث کنیم؛ اما متاسفانه به بهانه مخالفت با هرگونه تغییر کاربری موجب نارضایتی مردم شده است، در حالی که با تدبیر این موضوع حل شدنی است.

معاون عمرانی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد فعالیت‌های عمرانی مرتبط با راه و شهرسازی است؛ لذا برای انجام این فعالیت‌ها نیازمند ارتباط بیشتر مسئولان در این حوزه‌ها هستیم.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان