۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قیمت گوشت قرمز تا هفته آینده کاهش می‌یاید
کد خبر: ۲۲۵۱۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ساعت: ۸:۵۱ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

قیمت گوشت قرمز تا هفته آینده کاهش می‌یاید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت : با توجه به تدابیر اتخاذ شده و تهیه و توزیع گوشت گرم و منجمد طی روزهای اخیر ، روند افزایشی قیمت گوشت قرمز کنترل شده و از هفته آینده شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

 قیمت گوشت قرمز تا هفته آینده کاهش می‌یاید
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که شب گذشته(چهارشنبه) در محل سالن جلسات معاونت امور اقتصادی تشکیل شد، اظهار کرد:  نظارت بر بازار همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی و مرتبط در بازار، اجازه نخواهیم داد مردم شریف استان در روزهای پایانی سال دغدغه افزایش قیمت داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: بازار نقش اساسی در زندگی مردم دارد و باید نظارت بر کالاها به گونه ای باشد که نوعی ناهماهنگی و خودسری در بازار بوجود نیاید.

معاون استاندار با اشاره به در روزهای پایانی سال و ضرورت کنترل جدی عرضه و فروش محصولات ضروری مردم، گفت: اتفاقات و حوادث غیرمترقبه باید پیش بینی شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی در پایان عنوان کرد: قیمت‌های گوشت قرمز و سفید به صورت لحظه رصد می‌شود و در خصوص میوه شب عید و میزان ذخیره سازی آن نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان