۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نانوایان در حال ضرردهی هستند/ قیمت نان تا پایان سال افزایشی ندارد
کد خبر: ۲۲۵۱۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ساعت: ۸:۳۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین:

نانوایان در حال ضرردهی هستند/ قیمت نان تا پایان سال افزایشی ندارد

رییس اتحادیه نانوایان قزوین در خصوص افزایش قیمت نان گفت: باتوجه به اینکه حدود ۲ سالی از ثابت بودن قیمت نان می‌گذرد، نانوایان خواستار افزایش قیمت نان هستند اما قیمت‌ها تا پایان امسال تغییری نخواهند کرد.

نانوایان در حال ضرردهی هستند/ قیمت نان تا پایان سال افزایشی ندارد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، مصیب بهرامی رییس اتحادیه نانوایان قزوین با اشاره به وضعیت کنونی نانوایی‌های استان اظهار کرد: نانوایی‌های استان قزوین از نظر بهداشتی در شرایط مطلوبی به سر می‌برند و با توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آن‌ها استانداردهای لازم را دارند.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها به طور مستمر از واحدهای نانوایی ادامه دارد، افزود: علاوه بر بازرسی‌های روزانه‌ای که از سوی سازمان صنعت و معدن صورت می‌گیرد، هفته‌ای یک روز هم بازرسی مشترک توسط نماینده اتحادیه نانوایان، اداره غلات و سازمان بازرسی بازرگانی و بهداشتی نیز انجام می‌شود.

بهرامی تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد نانوایی‌ها در سطح شهر و راکد شدن فعالیت آن‌ها نشان دهنده این است که نانوایان در حال ضرردهی بوده و وضعیت خوبی ندارند.

رییس اتحادیه نانوایان قزوین در خصوص افزایش قیمت نان گفت: حدود ۲ سالی از ثابت بودن قیمت نان می‌گذرد و نانوایان خواستار افزایش نرخ نان هستند اما قیمت‌ها تا پایان این دولت تغییری نخواهند کرد.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان