۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین انتخاب دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)به عنوان سازمان برگزیده الکترونیکی
کد خبر: ۲۲۵۱۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ساعت: ۸:۲۸ ↗ لینک کوتاه

در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون صورت گرفت؛

انتخاب دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)به عنوان سازمان برگزیده الکترونیکی

در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با ارزیابی های صورت گرفته از سازمان های کاربر مجموعه نرم افزارهای دیدگاه نشان سازمان الکترونیکی برتر را دریافت کرد.

انتخاب دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)به عنوان سازمان برگزیده الکترونیکی
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون که در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با ارزیابی‌های صورت گرفته از سازمان های کاربر مجموعه نرم افزارهای دیدگاه نشان سازمان الکترونیکی برتر را دریافت کرد.

معیارهای انتخاب سازمان الکترونیکی برگزیده را مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمی و کیفی شامل چگونگی استقرار سیستم‌ها، میزان بهره‌برداری از نرم‌افزار در سطوح مختلف سازمانی، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، رویکرد توسعه سیستم‌ها و همچنین ضریب نفوذ سیستم‌ها در سازمان‌ها، تشکیل داده است.

نشان سازمان الکترونیکی برتر از سوی مدیران چارگون به دکتر ابدالی، معاون توسعه، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اهدا شد.

گفتنی است؛ دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) از سال ۸۶ از سامانه دیدگاه تحت نظر شرکت چارگون برای مجموعه سازمانی دانشگاه استفاده می‌کند.

اولین مشتری و استفاده کننده از سامانه دیدگاه در استان قزوین ابتدا با سیستم مکاتبات، فکس، Email، بایگانی نامه، ECE و حضور و غیاب ،تبدیل نامه های سیستم اتوماسیون اداری قبلی دانشگاه از سال ۸۴ به بعد (۱۳۴۰۰۰ نامه)،استفاده از سامانه اداری از ابتدای سال ۸۷ در بستر اینترنت،ثبت روزانه حدود ۵۰۰ نامه در سیستم با بیش از ۷۳۰ هزار نامه ثبتی در سیستم دیدگاه تاکنون و بیش از ۶۵۰ کاربر استفاده کننده از سامانه اداری و تعریف بیش از ۲۰ دبیرخانه در سیستم ،گردش بیش از ۹۰ درصدی مکاتبات درون سازمانی به صورت الکترونیکی، دریافت الکترونیکی نامه‌های وارده از وزارت علوم و کاهش چشمگیر زمان و هزینه، راه‌اندازی سامانه‌های مدیریت پرسنلی (پرونده الکترونیک و صدور احکام)، تشکیلات سازمانی، آموزش کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان، مدیریت لجستیک (انبار، اموال و خرید تدارکات)،راه‌اندازی سامانه BPMS برای مدیریت فرآیندهای اداری از مهمترین ویژگی های سامانه اداری دیدگاه در دانشگاه است.

از دیگر قابلیت‌های استفاده از سیستم دیدگاه می‌توان گفت استفاده از این سیستم باعث چابکی سازمانی و از سویی یکپارچگی سیستم باعث کاهش هزینه‌های سازمانی شده است. همچنین صدور احکام بصورت الکترونیکی و گردش مکانیزه آن به همراه امضای الکترونیکی باعث افزایش رضایت پرسنل در دانشگاه شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان