۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سرمربی تیم ملی سافت‌بال ایتالیا در راه تهران
کد خبر: ۲۲۵۱۲۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سرمربی تیم ملی سافت‌بال ایتالیا در راه تهران

سرمربی تیم ملی سافت‌بال بانوان ایتالیا به همراه دستیارش، برای حضور در مرحله نهایی لیگ باشگاه‌های کشور و انتخاب بهترین‌های ایران و متعاقب آن برگزاری آزمون تیم ملی، اول بهمن ماه به تهران سفر می‌کند.

سرمربی تیم ملی سافت‌بال ایتالیا در راه تهران

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، خانم چنیترونه، سرمربی تیم ملی سافت بال ایتالیا و همچنین خانم پائولا مارفوکلیا به این منظور به کشورمان سفر می‌کنند و با حضور در بوشهر، ضمن تماشای مرحله نهایی لیگ سافت بال باشگاه‌های ایران، بهترین‌ها را برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب خواهند کرد.

قرار است اردوهای آماده سازی تیم ملی سافت بال در سه مرحله برگزار شود که مرحله نخست اردو بمدت 10 روز در تهران خواهد بود و مربیان یاد شده به همراه یک کمک مربی ایرانی، تمرینات آمادگی بانوان سافت بال را زیر نظر بگیرند.

این مربیان در هر سه مرحله اردو حضور خواهند داشت تا در نهایت تیم ملی سافت بال ایران را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند.

علاوه بر بررسی عملکرد بازیکنان چهار تیم برتر در دور نهایی لیگ سافت بال کشور و انتخابی تیم ملی، فرصت برابر برای بازیکنان تیم‌هایی که موفق به حضور در جمع 4 تیم برتر نشدند و بازیکنان آزاد فراهم شده و طی 2 مرحله اردوی انتخابی در تهران برای تیم‌های منطقه شمال در بوشهر، برای تیم‌های منطقه جنوب نیز آزمون انتخابی صورت می‌گیرد.

رقابت‌های سافت بال قهرمانی آسیا آذر ماه سال آینده در کشور تایوان برگزار می‌شود و قرار است تیم ملی ایران نیز در این رقابت‌ها حضور پیدا کند.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان