۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تشکیل ستاد انتخاباتی در استان برای روحانی صحت ندارد
کد خبر: ۲۲۵۰۹۵ نویسنده: سید سعید شاهرخی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ ساعت: ۱۴:۳ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار در مصاحبه با صبح قزوین:

تشکیل ستاد انتخاباتی در استان برای روحانی صحت ندارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: تشکیل ستاد انتخاباتی آقای روحانی در انتخابات ۹۶ با ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین صحت ندارد و بنا نداریم برای جریان خاصی ستاد تشکیل دهیم.

تشکیل ستاد انتخاباتی در استان برای روحانی صحت ندارد
سید سعید شاهرخی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به ابلاغیه‌ دولت به استانداری و فرمانداری‌ها با نام طرح اطلاع‌رسانی و تعامل مستقیم با مردم اظهار کرد: چنین ابلاغه‌ای را مشاهده نکرده‌ام.

وی افزود: مشاهده کردیم که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی ابلاغه‌ای با این عنوان منتشر شده است در حالی که تعامل دولت با مردم برای دیروز و امروز نیست.

شاهرخی تصریح کرد: موضوع تعامل با مردم از مهم‌ترین سیاست‌های دولت است که در شعارهای انتخاباتی با عنوان ارتباط با همه اقشار بیان شد و از بدو شروع به کار دولت مورد توجه قرار گرفت و با ورودم به استان قزوین سعی می‌کنم برای این موضوع وقت بیشتری صرف کنم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: دولت یازدهم نقش ویژه‌‌ای برای جوانان و بانوان قائل بوده و از دوره انتخابات تأکید می‌کرد که فضای باز سیاسی قانونمند ایجاد خواهد شد که تاکنون نیز استمرار داشته است.

این مسئول ابراز کرد: طبق یک وظیفه ذاتی ما موظف هستیم وقت بیشتری برای تعامل و ارتباط با مردم داشته باشیم، استانداری و مجموعه دولت متعلق به مردم بوده و خوشحال خواهیم شد در قالب جلسات و برنامه‌های مختلف نقطه نظرات مردم را بشنویم.

شاهرخی بیان کرد: ارتباط و تعامل با مردم موضوع تازه‌ای نیست و از این رهگذر هم چیز تازه‌ای عاید رقبای دولت نخواهد شد و بهتر است که این موضوع را سیاسی نکنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا در این ابلاغیه دستور تشکیل ستاد انتخاباتی آقای روحانی در انتخابات 96 با ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری داده شده است؟ گفت: این موضوع در اساس صحت ندارد، بنده به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در چارچوب قانون موظف هستم که زمینه برگزاری انتخابات قانونمند را فراهم کنم.

بنا نداریم برای جریان خاصی ستاد تشکیل دهیم
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب که رأی مردم حق‌الناس است باید از رأی مردم صیانت کنیم و فرصت برابر برای همه گروه‌های سیاسی، فعالان اجتماعی و آن‌هایی که می‌خواهند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند فراهم کنیم.

شاهرخی اضافه کرد: بنا نداریم برای گروه یا جریان خاصی، ستاد تشکیل دهیم ما به عنوان برگزارکننده انتخابات با بی‌طرفی کامل انتخابات را برگزار می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: در کنار همه این مسائل ما یک وظیفه ذاتی داریم و در همین راستا باید ارتباط و تعامل با مردم را حفظ کنیم، خدمات دولت را نباید تعطیل کرد چراکه دولت یازدهم حدود 9 ماه دیگر در مسند مدیریت قرار دارد.

وی در پایان اظهار کرد: انتخابات فضای خاص خود را می‌طلبد و فعالیت‌های دولت هم جایگاه خود را دارد؛ براساس منطق و قانون خدمات دولت باید جریان داشته باشد و توصیه می‌کنم از این مسائل بهره‌برداری سیاسی صورت نگیرد.

انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان