۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حواشی دوومیدانی به هر دو طرف لطمه می‌زند/ ورزشکار تامین نباشد، تمرکز نخواهد داشت
کد خبر: ۲۲۴۹۰۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حواشی دوومیدانی به هر دو طرف لطمه می‌زند/ ورزشکار تامین نباشد، تمرکز نخواهد داشت

مربی دومیدانی کشور گفت: حواشی اخیر دوومیدانی هم به فدراسیون و هم به ورزشکار لطمه خواهد زد.

حواشی دوومیدانی به هر دو طرف لطمه می‌زند/ ورزشکار تامین نباشد، تمرکز نخواهد داشت

احمد رمضان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد حواشی اخیر در دوومیدانی ایران و اعتراض جمعی از ملی پوشان به سیاست‌های نادرست فدراسیون اظهار داشت: به هرحال در هر حاشیه‌ای به این شکل هر دو طرف ضرر خواهند کرد و اگر هرچه زودتر این مسائل برطرف نشود، دوومیدانی ما در آسیا نتایج خوبی را کسب نخواهد کرد.

وی ادامه داد: وظیفه ورزشکار این است که در اردویی که فدراسیون در نظر گرفته حضور پیدا کند و به قوانین احترام بگذارد، اما وقتی همین ورزشکار دغدغه مالی دارد و تامین نیست، مسلما نمی‌تواند تمرکز خوبی داشته و حضورش هم بی فایده خواهد بود.

مربی دوومیدانی کشور با بیان اینکه روال قدیم پرداخت حقوق‌ها در مقطع فعلی مناسب تر است؛ عنوان کرد به هر ورزشکاری براساس رکوردهایی که دارد حقوق پرداخت شود و آن وقت دیگر کسی نمی‌تواند بهانه بیاورد. باید در این قانونی که گذاشته‌اند تجدیدنظر کنند.

رمضان‌زاده تاکید کرد: دوومیدانی رشته‌ای نیست که ورزشکار در آن درآمد آنچنانی داشته باشد که بدون نگرانی تمرین کند و مسابقه دهد. در هر کاری اگر تمرکز نداشته باشید موفق نخواهید شد. در مجموع نرفتن به اردو کار درستی نیست، اما فدراسیون هم باید شرایط بهتری را برای ملی پوشان رقم بزند.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان