۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین واکنش شخصیت‌های مختلف به درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
کد خبر: ۲۲۴۷۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین صورت گرفت؛

واکنش شخصیت‌های مختلف به درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

با انتشار خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی چهره‌های مختلف استان قزوین با ارسال پیامی فوت این مبارز انقلابی را تسلیت گفتند.

واکنش شخصیت‌های مختلف به درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، عصر روز گذشته 19 دی ماه 1395، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام و رهبری معظم انقلاب دعوت حق را لبیک گفت.
براساس آنچه اعلام شده است ایشان حدود ساعت 18 دیروز(یکشنبه) دچار عارضه قلبی شدند و پس از آن به سرعت به بیمارستان منتقل و در آنجا تحت احیا قرار گرفتند که متاسفانه عملیات بازیابی موفق نبود و ایشان حدود ساعت 20 دار فانی را وداع گفتند.
از همان ساعات اولیه جمعی از مردم و مسئولان به محل بستری ایشان رفتند و پس از درگذشتشان نیز پیام‌های تسلیتی صادر کردند.
با انتشار رسمی خبر درگذشت آیت الله هاشمی هیأت دولت سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کرد و روز سه شنبه هفته جاری 21 دی ماه تعطیل عمومی شد.

حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: مراسم تدفین آیت‌الله هاشمی‌‌رفسنجانی روز سه‌شنبه 21 دی‌ماه برگزار می‌شود.

اخبار رسمی درباره مراسم تشییع و محل تدفین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هنوز اعلام نشده است با این حال برخی اخبار غیررسمی حاکی است که تدفین ایشان در حرم امام خمینی(ره) یا حرم حضرت معصومه(س) در شهر قم خواهد بود.

محمد حاجی آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت در خصوص اقدامات پزشکی انجام شده برای آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان در ساعت 18 روز یکشنبه به طور ناگهانی دچار ایست کامل قلبی شدند.
وی افزود: ایشان بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده و در اورژانس با حضور یک تیم کامل پزشکی و مجرب عملیات احیا آغاز شد.
 
با انتشار خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی چهره‌های مختلف استان با ارسال پیامی فوت این مبارز انقلابی را تسلیت گفتند که در ادامه این پیام‌ها را می‌خوانید:

پیام تسلیت آیت الله هادی باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه پیشین قزوین:

باسمه تعالی
انا الله واناالیه راجعون
ضایعه تاسف انگیز ارتحال انقلابی خستگی ناپذیر، یار دیرین و وفادار امام و رهبری و خدمتگزار مردم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم بزرگوار ایران اسلامی وخانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم. آن فقید سعید از ابتدا و همواره در مسیرانقلاب و امام و آرمان‌های بلند ایشان و دلسوز مردم بود.
اینجانب ضمن طلب رحمت، غفران و رضوان الهی برای این خدمتگذار مخلص، برای بازماندگان ایشان نیز اجر جزیل و صبر جمیل مسألت می‌نمایم.
"هادی باریک بین"

نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین:

بسم الله الرحمن الرحیم
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ (۲۶ و ۲۷ الرحمن)
درگذشت همسنگر دیرین امام و رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده آن مرحوم و عموم وفاداران به انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.
بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ایشان در مسیر مبارزه با طاغوت و استقرار جمهوری اسلامی، برای بسیاری از مبارزان سرمشق و الگو بوده و هست. چه اینکه پس از انقلاب نیز تا سال‌های متمادی منشأ خدمات و اقدامات مؤثری بودند و اکنون با کوله‌باری از این اعمال خدای خویش را ملاقات خواهد کرد. از خدای متعال رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم و عموم خدمتگزارانِ روی در نقاب خاک کشیده نظام اسلامی خواستارم.
"عبدالکریم عابدینی"

فریدون همتی استاندار قزوین:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر رحلت جانسوز و ناگهانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب تالم و تاسف شدید شد.
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر دوران سخت مبارزات نهضت اسلامی، شاگرد و یار دیرین امام راحل عظیم الشان (ره)،همراه و همسنگر واقعی و همیشگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند که عمر پربرکت خویش را در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی و بعد از پیروزی انقلاب در جهت استقرار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خدمت گذاری صادقانه و خالصانه به مردم در سنگرها و میادین حساس و کلیدی نظام سپری کردند.
ایشان در دوران مبارزات نهضت اسلامی با پایمردی،تیزهوشی و تحمل شکنجه در مسیر پیروزی انقلاب همت گمارد و پس از آن نیز با همراهی،وفاداری و ثبات قدم در کنار معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب در فراز و نشیب های فراوان و سختی های دوران دفاع مقدس و عرصه سازندگی و آبادانی میهن توانست در همه میادین و عرصه های آزمون و امتحانات سخت سربلند و پیروز بیرون بیاید و در ذهن و قلب ملت جای بگیرد.
بدون تردید نام و یاد آن فقید سعید و آثار خدمات گسترده و ماندگار ایشان در حافظه تاریخی ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی ثبت و ضبط و به یادگار خواهد ماند.
این جانب رحلت جانگداز ایشان را به محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، ریاست محترم جمهور و هیات محترم وزیران، همسر، فرزندان و برادران، روحانیت و مراجع عظام تقلید، شاگردان، همراهان و همرزمان ایشان و ملت شریف و سربلند ایران اسلامی و از جمله مردم انقلابی، آگاه و ولایتمدار استان قزوین تسلیت گفته و ضمن طلب رحمت و غفران الهی برای آن مهاجر الی الله ،به تاسی از هیات محترم دولت ،عموم مردم قدرشناس استان قزوین را به حضور و شرکت باشکوه و تاریخی در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان دعوت می‌نمایم.
"فریدون همتی، استاندار قزوین"

داود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

انالله و اناالیه راجعون
ارتحال یار دیرین انقلاب، امام و رهبری، مجاهد خستگی ناپذیر آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری، عموم مردم شریف ایران و بیت معظم اله تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
بی شک تاریخ این مرز و بوم، مبارزات و تلاش‌های خستگی ناپذیر این روحانی نستوه و برجسته را در دوران خفقان ستم شاهی و پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و خدمات شایسته ایشان را در مناصب و مسئولیت‌های بزرگ و خطیری که در دوران انقلاب عهده دار بودند، هرگز فراموش نخواهد کرد.
برای این عزیز سفر کرده غفران واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان و خانواده ایشان از درگاه ایزد متعال صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
"داود محمدی، نماینده مردم شریف قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل نود"

موسی خانی، ریاست دانشگاه آزاد قزوین: 


انالله و انا الیه راجعون
عروج آسمانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یاردیرین امام (ره) و رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، داغی عظیم است که کمتر به باور می‌نشیند. بی‌شک ایشان را باید شناسنامه انقلاب اسلامی و مظهر صبر و استقامت دانست.
اينجانب با نهايت تاسف و تاثر، این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری، بیت امام راحل، همسر، فرزندان و بازماندگان ایشان، ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی، دوستان، همرزمان و همراهان، شاگردان و وابستگان و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي تسلیت عرض می‌نمایم.

سید علی موسوی فرماندار قزوین:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
رحلت ناگهانی عالم مجاهد و فقیه انقلابی، یار دیرین حضرت امام( ره) و رفیق صمیمی مقام معظم رهبری٬ نماد بارز اعتدال و انصاف، مبارز نستوه و خستگی ناپذیر, سیاستمدار مدبر و شجاع، خدمتگزار صدیق و ارزشمند حضرت آیة الله هاشمی رفسنجانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری و همچنین مردم شریف شهرستان قزوین تسلیت و تعزیت می‌گویم.
به یقین آن بزرگ مرد سفر کرده با خدمات بی بدیلی که در تمام دوره حیات پر افتخار خویش داشتند نامی نیک از خود در خاطر ملت به یادگار گذاشتند و اینک ایران اسلامی یکی از بزرگترین مفاخر و خدمتگزاران صدیق خود را از دست داد .
رضوان الهی بر روح ایشان باد و حشر با اولیای الهی گوارای وجودشان باد .
"سیدعلی موسوی، فرماندار قزوین"

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
إنا لله و إنا إلیه راجعون
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با دریغ و تأسف فراوران، درگذشت ناگهانی یار دیرین انقلاب، امام خمینی « رحمت الله علیه » و مقام معظم رهبری« مدظله العالی »، مرحوم مغفور حضرت آیت‌الله جناب آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت می‌گوید.
فقدان این شخصیت کم‌نظیر که از پایه‌گذاران دوران مبارزات نهضت اسلامی و از استوانه‌های راستین انقلاب و همراه و همپای امام راحل عظیم الشأن بود، موجب تأسف فراوران گردید. تلاش‌های مخلصانۀ ایشان در دوران مبارزات و روزهای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حضور هوشمندانه و هدایت و مسئولیت‌پذیری در مسندهای مختلف به‌ویژه در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و ایام‌الله ، از ایشان چهره‌ای نمونه و برجسته ساخت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن ارج‌نهادن به مقام شامخ و خدمات و زحمات صادقانه و طاقت فرسای ایشان به انقلاب اسلامی و مردم، این مصیبت وارده را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له‌الفداء،مقام معظم رهبری، امام خامنه ای« مدظله العالی » خانواده محترم و عزادار ایشان و عموم مردم انقلابی ایران تسلیت عرض نموده، برای ایشان از درگاه ایزد منان رحمت و غفران واسعۀ الهی و برای سایر بازماندگان صبر و اجر مسألت کرده و از ملت بزرگ و داغدار ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود، در مراسم تشییع و تدفین و مجالس یادبود و بزرگداشت، یاد و خاطره ایشان را گرامی بدارند.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انالله و انا الیه راجعون»
با تاسف و تأثر اطلاع یافتیم که عالم مجاهد و پارسا و مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دار فانی را وداع گفته و دوستان و ارادتمندان خود را داغدار کرده است.
ایشان نمادی از پیوند مفهوم انقلاب و اعتدال بود. همواره با تدبیر سخن می‌گفت، راه اعتدال و میانه‌روی را برمی‌گزید و چراغ امید را در دل مشتاقان راه هدایت، پرفروغ نگاه می‌داشت.
جمهوری اسلامی ایران در حساس‌ترین مقاطع تاریخ خود شاهد حضور خالصانه و مؤثر آن بزرگ بود که بی‌ریا و با شجاعت به میدان آمد و به آرمان‌ها و اصول انقلاب همواره وفادار ماند.
هیچگاه از امام و خط امام فاصله نگرفت و از حمایت رهبری معظم انقلاب دست برنداشت. آن مرحوم در برخورد با همه اقشار و افراد، منصف بود و همزمان به تشخیص و اجتهاد خود پایبند بود و در عین اصول خواهی، از میانه‌روی دست نکشید.
حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمادی از روحانیت انقلابی و اعتدالی ما بود که یادش در خاطره‌ها می‌ماند و همه اعضای خانواده انقلاب از هر جریان و جناح که باشند، همواره یادش را گرامی می‌دارند.
اینجانب رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری،جامعه روحانیت،خاندان مکرم آن مرحوم و مردم انقلابی استان قزوین تسلیت عرض می‌کنم.
خداوند بزرگ روح بلند ایشان را با شهیدان و امام شهیدان محشور کند و یاد و نام اینچنین بزرگانی را در حافظه تاریخی ملت ما، زنده نگاه دارد.
روحش شاد و یادش گرامی
"سالار قاسمی-مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین"


مشهدی آقایی، اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین:

اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در پيامي درگذشت حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و يار ديرين معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را تسليت گفت.
حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني، روز گذشته (يكشنبه) به دليل عارضه قلبي دعوت حق را لبيك گفت و به ديار باقي شتافت.
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی از یاران همراه امام خمینی(ره) و از روحانیون برجسته مبارز علیه رژیم پهلوي بود كه به مدت هشت سال نيز رئيس جمهوري ايران بود و بعد از آن نیز مسئولیت های بسیار مهمی نظیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را عهده دار بود.
در اين راستا، اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با نهايت تاسف و تاثر، ضایعه درگذشت این یار دیرین امام (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب، خانواده آن مرحوم و عموم مردم ايران اسلامي تسلیت عرض می‌نماید.

سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت یار صدوق بنیانگذار انقلاب اسلامی، هم رزم و همسنگر دیرین رهبر انقلاب و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، عموم ملت شهید پرور ایران، همسر گرامی و بیت معزز ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
"سیده حمیده زرآبادی"

روح الله عباسپور نماینده سابق بوئین زهرا و آوج درمجلس شورای اسلامی:

انا لله وانا الیه راجعون
خبر رحلت جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری موجب تاثر عمیق وناراحتی تمام دلسوزان انقلاب وکشور گردید که عمق این مصیبت جانکاه را در پیام رهبر فرزانه انقلاب می‌توان دریافت نمود لذا اینجانب برخود فرض می دانم این واقعه حزن انگیز رابه رهبر حکیم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی وخانواده آن بزگوار تسلیت عرض نمایم در پایان غفران ورحمت الهی را برای آن مبارز انقلابی از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
"روح الله عباسپور"

علی هوشمند، رییس حوزه هنری قزوین:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مجاهد نستوه، یار دیرین امام راحل(ره) و همرزم و همگام همیشگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام- موجب تالم و تاسف شد.
اینجانب این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام عظمای ولایت، مردم شریف و اهالی فرهنگ و هنر تسلیت عرض می نمایم.
"علی هوشمند"

حمید ره انجام، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با تاسف و تاثر ارتحال مجاهد خستگی ناپذیر،یار دیرین انقلاب، امام(ره)و رهبری، مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران عزیز تسلیت عرض می‌نمایم.
امید که همواره شیوه مجاهدت و آموزه های ایشان، الگوی وفاداران به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باشد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی با تیزهوشی و پایمردی و فاصله نگرفتن از انقلاب و مقام عظمای ولایت(مد ظله العالی) و با همگامی ، عمر پر برکت خود را در جهت اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری کردند.
اینجانب برای ایشان علو درجات و غفران واسعه الهی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
"حمید ره انجام"

اکبر اسکندری نژاد، مدیرکل ارشاد قزوین:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در تقاطع های تاریخ تنها نام و چهره بزرگانی ثبت است که به نقش تاریخی و انسانی خویش واقف بوده اند. بی شک از هر افق و فرازی به معماری و قوام انقلاب اسلامی نگاه کنیم، در آن نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی و عشق وافر، کوشش بی دریغ و تدبیر و فراست او را به نیکی در می یابیم.
حضرت ایشان بی آنکه از نیش‌ها و کنایه‌های بدخواهان و کج اندیشان خسته و دلگیر شود، با ژرف نگری توانست ایران اسلامی را به سلامت از پیچ و خم های ایام صعب و سخت عبور دهد و یاوری مشفق برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد.
و اکنون او با دلی آرام و روشن و قلبی مطمئن به انجام رسالتی که خداوند رحمان و امام شهیدان به عهده اش گذاشته بودند، ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
روح پاکش با صلحا و علما محشور باد.
"اکبر اسکندری نژاد"

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوين:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ اكبر هاشمى رفسنجانى مجاهد نستوه، عالم مجاهد و يار ديرين امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) قلوب عموم دوستداران انقلاب و اسلام را اندوهگين نمود.
آن مرحوم یکی از چهره هاي شاخص انقلاب بودند و مجاهدت هاي ايشان در سال هاي مبارزات عليه رژيم ستمشاهي و بعدها در استقرار جمهوري اسلامي و در ٨ سال دفاع مقدس و سال هاي ديگر هيچگاه از ياد و خاطره علاقه مندان به انقلاب نخواهد رفت.
او كه به فرموده امام خامنه اي (مدظله العالي)، "نمونه كم نظيري از نسل اول مبارزان ضد ستمشاهي و از رنج ديدگان اين راه پرخطر و پرافتخار بود" ؛عليرغم تلاش هاي مجدانه خناسان، هيچگاه در محبتش نسبت به رهبري معظم انقلاب خللي وارد نگشت.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوين ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران از خداوند منان غفران و رحمت الهی را برای حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ اكبر هاشمی رفسنجانی مسالت دارد.

پیام تسلیت احزاب و تشکل‌های اصولگرای استان قزوین:

اِنّا لِلّهِ وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعُونَ

ضایعه درگذشت عالم مجاهد آیه الله هاشمی رفسنجانی موجب گردید انقلاب اسلامی یکی از عناصر تاثیر گذار خود را از دست بدهد. شخصیتی که از آغاز جوانی مسیر حرکت آینده خود را به درستی در مکتب امام راحل (ره) یافت و استوار و ثابت قدم آن را طی کرد و رفیق دیرینی که هرگز حاضر نشد پیمان دوستی عمیق مبتنی بر اعتقاد دینی  خود را از محبوبش که مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی )  بود بگسلد . کسانی در طول سال های پر فراز و نشیب اخیر در مقام بد فهمی سیاسی و یا اغراض نفسانی مدعی بودند که چرا رهبری ایشان را همچنان در ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ابقاء کرده اند و یا روی دیگر سکه بد خواهانی که مشتاق بودند آن مرحوم دراعتراض به آنچه آنان توهم می کردند ، از ریاست مجمع  کناره گیری کند . ولی به لطف خداوند متعال این دو آرزوی باطل محقق نشد چرا که آنان پیوند دوستی و برادری به بلندی بیش از نیم قرن با هم داشتند ، که جز برای اعتلای دین ، یار همدیگر نباشند و بر همین اساس بود که در کلامی رسا و بلیغ در جمع کثیری از دوستداران خود به صراحت اعلام داشت که ایشان رهبرند و من رهرو . واین رمز و راز حیات پر نشاط انقلاب اسلامی است که دشمنان هرگز قدرت فهم آن را ندارند.

ائتلاف بزرگ پیروان ولایت و جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قزوین این فقدان تاسف بار را به محضر مبارک رهبری حکیم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده ، از درگاه خدای سبحان غفران و رحمت  الهی را برای آن شخصیت ممتاز انقلاب خواهان است. 

حزب موتلفه اسلامی – جامعه اسلامی دانشگاهیان – جامعه اسلامی فرهنگیان – جامعه اسلامی مهندسین – حزب آبادگران جوان - جامعه اسلامی اصناف و بازار – جامعه اسلامی ورزشکاران – جامعه اسلامی کارگران – انجمن اسلامی مدیران –جمعیت اسلامی فرهنگیان –جوانان جبهه متحد اسلامی– کانون تربیت اسلامی – کانون انجمن های اسلامی کارخانجات– جامعه رسانه های اصولگرا -جبهه ایستادگی ایران اسلامی- جمعیت جوانان 313

احمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
خبر رحلت آیت الله هاشمى رفسنجانى مجاهد نستوه، عالم مجاهد و يار ديرين امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) قلوب عموم دوستداران انقلاب و اسلام را اندوهگين نمود.
آن مرحوم یکی از چهره هاي شاخص انقلاب بودند و مجاهدت هاي ايشان در سال هاي مبارزات عليه رژيم ستمشاهي و بعدها در استقرار جمهوري اسلامي و در ٨ سال دفاع مقدس و سال هاي ديگر هيچگاه از ياد و خاطره علاقه مندان به انقلاب نخواهد رفت.
او كه به فرموده  مقام معظم رهبری (مدظله العالي)، نمونه كم نظيري از نسل اول مبارزان ضد ستمشاهي و از رنج ديدگان اين راه پرخطر و پرافتخار بود" ؛عليرغم تمامی مصایب پایمردانه بر ای اعتلای نظام و کشور همت گماشت و آثار بی مانندی از خود بجای گذاشت.
ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران وخانواده آن مرحوم از از خداوند منان غفران و رحمت  واسعه الهی را برای آن عزیز سفر کرده مسالت می نمایم.                                

انتهای پیام/2002 



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان