۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین افزایش ۵۱درصدی کشف سرقت موتور سیکلت در تاکستان
کد خبر: ۲۲۴۷۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان خبرداد:

افزایش ۵۱درصدی کشف سرقت موتور سیکلت در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از افزایش ۵۱درصدی کشف سرقت موتور سیکلت در ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۹۴ در این شهرستان خبر داد.

 افزایش ۵۱درصدی کشف سرقت موتور سیکلت در تاکستان
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سرهنگ رسول فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اظهار داشت: با تلاش و کوشش انتظامی و ارائه آموزش‌های همگانی در 10ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به کاهش پنج در صدی کشف سرقتها و افزایش چشمگیر کشفیات در شهرستان دست یافته است.

وی بیان کرد: آموزش‌های پیشگیرانه در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و توزیع بروشورهای انتظامی و پیشگیرانه در بین جامعه به خوبی توانسته است در کسب این موفقیت موثر باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در ادامه به نقش تعاملات پلیس با دستگاه قضایی، بسیج، آموزش و پرورش و سایر ادارات اشاره و افزود: بی شک تعاملات نقش تعیین کننده ای در برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از جرایم خواهد دارد.

وی اضافه کرد: در این مدت با اجرای طرح های متعدد، کشف سرقت مغازه250درصد، اماکن دولتی200درصد، احشام133درصد، موتورسیکلت51درصد، اتومبیل50درصد و اماکن خصوصی 47درصد افزایش داشته باشد.

77کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد

این مسئول بیان کرد: در 10ماه سال جاری بواسطه همین طرح ها شاهد کاهش 56درصدی سرقت داخل خودرو، 50درصدی سرقت مغازه، 50درصدی سرقت اماکن دولتی، 34درصدی وقوع سرقت منزل، 13درصدی سرقت موتور سیکلت بوده و در مجموع سرقت ها پنج درصد در این شهرستان کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: در خصوص قاچاق کالا و سوخت نیز در این مدت 42هزار و500لیترسوخت قاچاق و 998 هزار و600نخ انواع سیگارهای خارجی و در زمینه مبارزه با مواد مخدر مقدار77کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
 
این مسئول ضمن تقدیر از مردم خوب تاکستان در مشارکت با نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی، علت اصلی وقوع سرقت‌ها خصوصا موتورسیکلت را غفلت مالباختگان و بی توجهی آنان در رعایت نکات ایمنی دانست و از شهروندان تاکستانی خواست در زمان ترک موتورسیکلت حتما آن را به قفل و زنجیر مجهز کنند.
انتهای پیام/2002
منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان