۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین درآمد ورزشکار نصف هزینه‌هایش هم نیست/ در وضعیت فعلی فقط دوومیدانی ضرر می‌کند
کد خبر: ۲۲۴۶۳۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

درآمد ورزشکار نصف هزینه‌هایش هم نیست/ در وضعیت فعلی فقط دوومیدانی ضرر می‌کند

ملی‌پوش دوی با مانع ایران گفت: درآمد سالانه یک دوومیدانی کار نصف هزینه هایش هم نیست.

درآمد ورزشکار نصف هزینه‌هایش هم نیست/ در وضعیت فعلی فقط دوومیدانی ضرر می‌کند

میلاد سیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد مشکلات دوومیدانی کاران و اینکه در اردو حضور پیدا نکرده‌اند، عنوان کرد: آنها همه دوستان من هستند و واقعا از این وضعیت ناراحت هستم. دوومیدانی هیچگاه بدون مشکل نبوده و فکر می کنم در این شرایط فدراسیون باید توجه و تعاملی کند که نه خودش نه ورزشکاران و از همه مهمتر دوومیدانی ضرر نکند.

وی ادامه داد: دوومیدانی ورزش پایه و مادر است، اما هیچ توجهی به آن نمی‌شود و اگر آن خراب شود، سایر رشته‌ها هم تعریف چندانی نخواهند داشت. متاسفانه این ورزش همیشه مظلوم بوده است.

ملی‌پوش دوومیدانی عنوان کرد: هزینه یک ورزشکار حرفه‌ای در دوومیدانی ایران سالانه 40 میلیون تومان است، اما درآمدش چه قدر است؟ باشگاه‌ها قرارداد 10، 15 میلیون تومانی می‌بندند که آن هم پرداخت نمی‌شود و با توجه به اینکه صبح و بعداز ظهر در تمرین هستیم، درآمد دیگری هم نداریم. با این شرایط ورزشکار هم تا یک جایی تحمل دارد و پس از آن انگیزه‌اش را از دست می‌دهد.

سیار گفت: در مشکل فعلی که رخ داده نه ورزشکار مقصر است و نه فدراسیون و در مجموع باید به نحوی با کمک مسئولان ورزش کشور حل شود و اگر این اتفاق نیفتد، دوومیدانی ضرر زیادی خواهد کرد.

وی در مورد اینکه مسئولان فدراسیون گفته بودند، تمام امکانات در اردو‌ها مهیا است، عنوان کرد: فعلا هیچ خبری از امکاناتی مانند تجیهزات و مکمل خبری نیست و فقط 500 هزار تومان بابت اردوی کیش به حساب ما ریختند.

ملی پوش دوی با مانع ایران در پایان اظهار داشت: دوومیدانی کاران از تمام زندگی خود زده‌اند و فقط به فکر تمرین هستند، اما وقتی پیش خود فکر می‌کنند که آخر همه این تلاش‌ها هیچ است، مسلما انگیزه خود را از دست می‌دهند و مانند فوتبالیست‌ها نیستند که چند صد میلیون در حساب بانکی‌شان وجود داشته باشد و بدون دغدغه تمرین کنند. به نظرم فدراسیون با حمایت معنوی هم می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان