۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین قاتل پس از ارتکاب قتل در قزوين دستگير شد
کد خبر: ۲۲۴۶۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با هوشياري ماموران انتظامي ؛

قاتل پس از ارتکاب قتل در قزوين دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان قزوين از شناسايي و دستگيري قاتل پس از ارتکاب عمل مجرمانه كه در يك صحنه درگيري جواني را به قتل رسانده بود، خبر داد.

 قاتل پس از ارتکاب قتل در قزوين دستگير شد
 سرهنگ محمد قاسم طرحاني، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ،  اظهار کرد: ماموران گشت کلانتري 12 بازار در حين گشت زني در خيابان آيت ا... طالقاني ،سه راهي خيام با در خواست کمک مردم مبني بر وقوع يک درگيري مواجه که بلا‌فاصله در صحنه وقوع درگيري حاضر شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با حضور ماموران در محل درگيري مشخص شد که درگيري دو جوان 16 و 17 ساله با همديگر و استفاده از سلاح سرد منجر به جراحت شديد يكي از آنان از ناحيه قفسه سينه شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان قزوين افزود: با هوشياري عوامل گشت پليس 110 و اقدام به موقع آنان ، ضارب جوان 16 ساله که در دست خود يک قبضه سلاح سرد و در حال متواري شدن بود مشاهده و به تعقيب قاتل پرداخته و با عکس العمل سريع ماموران ضارب دستگير شد.

 طرحاني اضافه کرد: فرد مجروح در حين انتقال توسط عوامل اورژانس به علت جراحت از سينه و خونريزي شديد جان خود را از دست داد.

وي با اشاره به اينکه علت اين درگيري و قتل اين جوان 16 ساله بر اساس تحقيقات اوليه مشاجره لفظي و استفاده از سلاح سرد بوده بيان داشت :  تحقيقات بيشتردر اين زمينه ادامه دارد .

فرمانده انتظامي شهرستان قزوين در پايان خاطر نشان کرد: همکاري و همراهي شهروندان با پليس در به دست آمدن موفقيت در ماموريت هاي مختلف بسيار تاثيرگذار است و بدون شک بخش مهمي از توفيقات پليس مرهون همکاري مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت مشکوک موضوع را بلافاصله از طريق سامانه 110 اطلاع رساني کنند.
انتهای پیام/ 1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان