۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آتش‌سوزي تعميرگاه خودرو با تلاش آتش‌نشانان مهار شد+تصاویر
کد خبر: ۲۲۴۶۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۳:۳۱ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

آتش‌سوزي تعميرگاه خودرو با تلاش آتش‌نشانان مهار شد+تصاویر

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش سوزي مغازه تعميرات خودرو در بلوار ميرزا کوچک خان قزوين، با تلاش و حضور به‌موقع آتش نشانان اطفاء شد.

آتش‌سوزي تعميرگاه خودرو با تلاش آتش‌نشانان مهار شد+تصاویر

 قدیر موسي خاني، معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 47 دقيقه بامداد روز شنبه هيجدهم دي ماه سال 1395، از آتش سوزي در يک باب مغازه تعميرات خودرو در گاراژ کشاورز واقع در بلوار ميرزا کوچک خان قزوين خبر داده شد که بلافاصله نيروهاي ويژه اطفاء حريق سازمان آتش نشاني از سه ايستگاه‌ عملياتي مولوي، نواب و شهيد مفتح به محل اعزام و مشاهده کردند مغازه مذکور طعمه حريق شده و شعله هاي آتش و دود داخل مغازه به سرعت در حال گسترش مي‌باشد.

وي افزود: آتش نشانان با سرعت عمل و استفاده از تجهيزات تنفسي و اطفاء حريق پس از بريدن قفل وارد مغازه شده و با شناسايي کانون حريق در قسمت فوقاني مغازه بلافاصله شعله‌هاي آتش را که در قسمت هاي مختلف به سرعت در حال گسترش بود اطفاء کرده و از بروز خسارات بيشتر و سرايت حريق به ساير مغازه هاي مجاور جلوگيري بعمل آوردند.

معاون عمليات سازمان آتش نشاني قزوين با اشاره به اينکه خوشبختانه اين حادثه خسارات جاني نداشت، افزود: آتش نشانان به منظور جلوگيري از شعله وري مجدد نسبت به جداسازي و سرد کردن کامل وسايل موجود اقدام کردند و پس از تخليه دود و ايمن سازي کامل محل نسبت به تحويل مغازه به نيروي انتظامي اقدام کرده و به ماموريت خود پايان دادند.

وي در پايان با اعلام اينکه علت بروز حادثه از سوي کارشناسان سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است از شهروندان خواست تا با رعايت موارد ايمني از بروز اين گونه حوادث جبران ناپذير جلوگيري کنند.


  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان