۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هاشمی‌نسب;به قلیان‌کشیدن و نکشیدن بازیکنان سیاه‌جامگان ورود نمی‌کنم/میداودی بزرگی‌اش را نشان داد
کد خبر: ۲۲۴۵۹۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

هاشمی‌نسب;به قلیان‌کشیدن و نکشیدن بازیکنان سیاه‌جامگان ورود نمی‌کنم/میداودی بزرگی‌اش را نشان داد

سرپرست تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:ما به زندگی شخصی و قلیان کشیدن و نکشیدن بازیکنان ورود نمی‌کنم اما بازیکنی که روی نمکت بنشید و ناراحت نباشد روز مرگ فوتبالش است.

هاشمی‌نسب;به قلیان‌کشیدن و نکشیدن بازیکنان سیاه‌جامگان ورود نمی‌کنم/میداودی بزرگی‌اش را نشان داد

مهدی هاشمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درخصوص آخرین شرایط تیم فوتبال سیاه‌جامگان اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را در 10 روز اخیر پشت‌سر گذاشتیم و بدنسازی خوبی انجام دادیم و منتظر بازی با ذوب‌آهن هستیم. امیدوارم در دور برگشت نتایج تیم ما به شکلی باشد که مزد زحماتمان را بگیریم.

وی افزود: دو روز پیش یک بازی دوستانه در مشهد انجام دادیم و به بازیکنان استراحت دادیم و از فردا مجدداً تمریناتمان را آغاز خواهیم کرد.

وی درخصوص غیبت‌های موسی ترائوره در تمرین سیاه‌جامگان گفت: این بازیکن از زمانی که کار را آغاز کردیم در تمرینات ما شرکت نکرده و علاوه بر او چند نفر هم از تیم ما جدا شدند. 4 بازیکن به تیم ما اضافه شدند و البته دوست داریم باز هم بازیکن بگیریم ولی به نظرم دیگر لیست‌مان جا نداشته باشد. ما به دنبال بازیکنانی بودیم که انگیزه داشته باشند و نه اسمی ولی متأسفانه دیگر جا نداریم.

سرپرست و مربی سیاه‌جامگان درخصوص اینکه این روزها همه در مورد قلیان کشیدن بازیکنان فوتبال صحبت می‌کنند، گفت: من همیشه صادقانه صحبت می‌کنم. شما اگر سری به گوگل بزنید و اسم مهدی هاشمی‌نسب را سرچ کنید، مصاحبه‌های صادقانه مرا می‌بینید. الان هم سرپرست سیاه‌جامگان هستم و به خداداد کمک می‌کنم. شاید اگر سمت نداشتم، راحت حرف می‌زدم ولی اگر قرار باشد همیشه حرفهایم را تکرار کنم، تمرکزم بهم می‌ریزد.دوست ندارم در این شرایط حرفی بزنم.

وی افزود: بعضی مسائل زندگی خصوصی یک بازیکن است و ما به آن ورود نمی‌کنیم اما در زمین تمرین و بازی، سفت و سخت هستیم. امیدوارم اتفاقی نیفتد که ما بخواهیم برخورد کنیم چون خودم در زمان فوتبال بازی کردنم، بازیکن بانظمی نبودم و این به من ضربه زد. حالا می‌خواهم این تجربه را به شاگردانم منتقل کنم. حتی اگر ستاره تیم من کوچکترین مشکلی ایجاد کند با او برخورد خواهیم کرد چون به نظم تیمی احتیاج داریم ولی اگر بازیکنی قلیان بکشد من ورود نمی‌کنم ولی روز تمرین و بازی، او باید خواسته‌هایمان را پیاده کند.

هاشمی‌نسب در ادامه گفتگو با صبح قزوین تأکید کرد: این‌ها مسائلی است که به زندگی شخصی یک نفر مربوط است ولی زود خوابیدن، استراحت مناسب، تغذیه و خیلی مسائل در عملکرد یک فوتبالیست تأثیرگذار است. هیچ‌وقت حرف زیدان یادم نمی‌رود که مطلبی از او خواندم که مدعی شد اگر بازیکنی روی نیمکت بنشیند و احساس ناراحتی نکند، روز مرگ فوتبالش است. ما دنبال کسی هستیم که از نیمکت‌نشینی بترسد و روی فوتبالش تمرکز داشته باشد.

سرپرست سیاه‌جامگان درخصوص آخرین وضعیت میداوودی نیز گفت: میلاد از دوستان خوب من است و از 9 سال پیش که در استقلال اهواز با او کار کردم، با هم آشنا هستیم. او آن زمان از امارات به استقلال‌اهواز آمد و کمی اضافه‌وزن داشت. ما به دلیل کم‌تجربگی طوری با بازیکنان کار کردیم که بدن‌های آنها کُپ کرده بود ولی بعدها میداوودی اعتراف کرد یک سال با ما بدنسازی کرد و 4 سال نانش را خورد. حالا هم او بعد از دوری‌اش از فوتبال به تیم ما اضافه شده و تمریناتش را بیشتر کرده و آنطور که شنیدم از قراردادش کم کرده و در این شرایط فوتبالی بزرگی‌اش را نشان داده است. ما دوست داریم کمک کردن به او دوطرفه باشد و هم میلاد به ما کمک کند و هم سیاه‌جامگان به میداوودی.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان