۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تبدیل دریاچه رودک به پایگاه قایقرانی قزوین
کد خبر: ۲۲۴۵۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۰:۴۲ ↗ لینک کوتاه

دبیر هیأت قایقرانی استان قزوین خبر داد:

تبدیل دریاچه رودک به پایگاه قایقرانی قزوین

دبیر هیات قایقرانی استان قزوین گفت: با انجام مراحل اداری جهت دریافت مجوز، تا پایان امسال دریاچه رودک به پایگاه قایقرانی برای ورزشکاران این رشته در استان تبدیل می شود.

 تبدیل دریاچه رودک به پایگاه قایقرانی قزوین
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، مسعود بهرامی دبیر هیات قایقرانی استان قزوین گفت: هیات قایقرانی استان قزوین در یک سال اخیر فعالیت‌های خود را توسعه داده و علی رغم کمبود منابع مالی و تجهیزات لازم نظیر پیست و قایق، به موفقیت های خوبی دست یافته است.

وی با اشاره به کم آبی موجود در استان قزوین، یادآور شد: به دلیل اهمیت این موضوع قایقرانان ما مجبورند برای انجام تمرینات خود با طی مسافت طولانی به دریاچه‌های اوان یا رودکی بروند که امیدواریم با صدور مجوزهای لازم دریاچه رودک را به پایگاه قایقرانی استان تبدیل کنیم.

این مسئول با بیان اینکه از دریاچه رودک هم اکنون در قالب مجتمع تفریحی – فرهنگی استفاده می‌شود، اضافه کرد: تبدیل این دریاچه به پایگاه قایقرانی استان توسعه بیشتر شهرستان بوئین زهرا و منطقه رودک را در پی خواهد داشت و اهالی این منطقه را با قایقرانی که چهارمین رشته پرمدال المپیک است، بیشتر آشنا می‌کند.

گفتنی است، مسعود بهرامی داور فعال عرصه قایقرانی کشور، قضاوت‌های زیادی در رقابت‌های قهرمانی کشور و نیز لیگ‌های سراسری عهده دار بود و در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و همچنین رقابت‌های قهرمانی در رده‌های سنی مختلف به قضاوت پرداخته است.
دریاچه رودک در ۱۵۵ کیلومتری شهرستان بوئین زهرا قرار دارند.
انتهای پیام/2002
منبع: بوئین امروز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان