۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولان به دور از دعواهای سیاسی به فکر معیشت مردم باشند/ شرایط را برای ازدواج جوانان فراهم کنید
کد خبر: ۲۲۴۳۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ساعت: ۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان:

مسئولان به دور از دعواهای سیاسی به فکر معیشت مردم باشند/ شرایط را برای ازدواج جوانان فراهم کنید

در گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان آمده است: مسئولان به دور از دعواهای سیاسی به فکر مردم و پیشرفت کشور باشند و شرایط را برای ازدواج جوانان فراهم کنند.

مسئولان به دور از دعواهای سیاسی به فکر معیشت مردم باشند/ شرایط را برای ازدواج جوانان فراهم کنید
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

در نماز جمعه آبیک حجت الاسلام موسوی با اشاره به موضوع دریافت حقوق‌های نجومی از دولت خواست با صراحت بیشتری با این افراد برخورد کنند.

امام جمعه بوئین زهرا حجت الاسلام زرینه از نیروی انتظامی به خاطر دستگیری 9 نفر از فروشندگان سابقه دار مواد مخدر که موجب نگرانی مردم شهرک عصمت آباد شده بودند قدردانی کرد.

امام جمعه تاکستان آیت الله اسلامی با اشاره به قیام ۱۹ دی ماه سال ۵۶ مردم قم گفت: این حماسه بزرگ از عوامل شکل دهنده و درهم کوبنده نظام شاهنشاهی بود.

حجت الاسلام طهماسبی در نمازجمعه الوند از مسئولان خواست به دور از دعواهای سیاسی به فکر مردم و پیشرفت کشور باشند.

خطیب جمعه آوج ملت ایران را مردمی بصیر و اگاه دانست که در مواقع حساس وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند.

حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه اقبالیه گفت: شبکه‌های ماهواره ای و برخی از سایت‌ها عامل تخریب جامعه و کانون گرم خانواده‌ها هستند.

در شال حجت الاسلام موسوی شالی بر بهره گیری از دعاهای کتاب صحیفه سجادیه به عنوان یکی از گنجینه‌های شیعیان تاکید کرد.

در اسفرورین حجت الاسلام زارعی با اشاره به توطئه استعماری کشف حجاب از این اقدام به عنوان یکی از عوامل زمینه ساز فروپاشی رژیم پهلوی یاد کرد.

خطیب نمازجمعه الموت حجت الاسلام حسینی به ارزش و جایگاه بانوان درجامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان باعفت و پاکدامنی جامعه را پاک و سالم نگه می‌دارند.

حجت الاسلام انصاری در دانسفهان گفت: رابطه با آمریکا امکان پذیر نیست چرا که دولتمردان این کشور نمی‌خواهند ایران کشوری مستقل و پیشرفته باشد.

درضیااباد حجت الاسلام جعفری گفت: حجاب برای زنان مصونیت می‌آورد و باعث آرامش روانی آنان در جامعه می‌شود.

امام جمعه محمدیه حجت الاسلام موسوی موینی کار و ازدواج را مهمترین مشکلات جوانان دانست و از مسئولان خواست بیشتر از گذشته به فکر حل مشکلات آنان باشند.

خطیب امام جمعه سگزآباد حجت الاسلام آقاحسینی با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله باانقلاب اسلامی وحدت را مهمترین عامل برای مقابله با این توطئه‌ها بیان کرد.

خطیب جمعه خرمدشت با اشاره به قیام ۱۹ دی ماه مردم قم درسال ۵۶ علیه رژیم ستم شاهی گفت: این حرکت انقلابی مردم زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام خداوردی در نرجه به ۲۱ دی ماه سالگرد ترور دانشمند هسته ای شهید احمدی روشن اشاره کرد و گفت: دشمن با این ترورها نمی تواند مسیرپیشرفت انقلاب اسلامی را سد کند.

در نمازجمعه ارداق حجت الاسلام سعیدی بر اشتغال زایی و مبارزه جدی مسئولان بامفاسد اقتصادی تاکید کرد.

امام جمعه محمودآباد نمونه حجت الاسلام رشوندی گفت: دشمن تلاش می‌کند با اختلاف افکنی در میان مردم و مسئولان اقتدار جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار کند.

خطیب جمعه آبگرم حجت الاسلام صالحی از خطر نفوذ دشمن به عنوان مهمترین عامل تهدید کننده جمهوری اسلامی یادکرد که همه باید با آن مقابله کنند.

خطیب جمعه خاکعلی ضمن تاکید برساده زیستی گفت: باید شرایط را برای ازدواج ساده جوانان فراهم کرد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان