۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نبود گاز در مناطق سردسیر استان مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند/ مسئولان کشور برای رفع مشکلات کارگران قزوین تدبیر کنند
کد خبر: ۲۲۴۱۰۵ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

نبود گاز در مناطق سردسیر استان مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند/ مسئولان کشور برای رفع مشکلات کارگران قزوین تدبیر کنند

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به نبود گاز در مناطق سردسیر استان عنوان کرد: کارگران زیادی در استان حقوقی دریافت نکرده و چشم امید به همت مسئولان دوخته‌اند اما تاکنون نتیجه‌‌ای نگرفته‌اند.

نبود گاز در مناطق سردسیر استان مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند/ مسئولان کشور برای رفع مشکلات کارگران قزوین تدبیر کنند
داود محمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با اشاره به تکلیف استان قزوین در راستای پرداخت یک هزار و 500 میلیارد تومان در لایحه بودجه سال 96 اظهار کرد: با توجه به رکود و بی‌تحرکی اقتصادی که در استان وجود دارد قطع‌یقین پرداخت این میزان مالیات برای تولیدکنندگان، کارخانجات و کسبه تکلیف دور از انتظاری است و صدای مردم استان را درآورده است.

وی افزود: از رقم مالیات تکلیف شده برای استان قزوین فقط 20 درصد آن به استان بازگردانده می‎شود و هم اکنون علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته جایگاه این استان در بخش تخصیص بودجه از رتبه سی‌ام به رتبه بیست و هفتم‌ ارتقاء یافته است.

این مسئول ادامه داد: باید در نظر داشت که استان قزوین به لحاظ تأمین اعتبار دولت جایگاه چهاردهم را دارد؛ بنابراین اجرای عدالت اقتضاء می‌کند نسبت به بازتعریف شاخص‌های اقتصاد استان بازتعریف شود.

محمدی تصریح کرد: باید شغل رانندگان تاکسیرانان، وانت‌بارها، انواع ماشین‌های سبک و سنگین و آتش‌نشانان در زمره مشاغل سخت قرار گیرد.

شهرستان شدن شهرهای استان باید در اولویت باشد
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با اشاره به مشکلات کارگران خاطرنشان کرد: کارگران کارخانجاتی مانند کنتورسازی، فرش پارس، نیک پارس، شیشه قزوین، بلوک البرز، بلور گمین، مه‌ نخ، ایران قوطی، پارس پامچال، متالوژی، پارسان، بالین تک، سوپرپنل، نورپلاس و سایر شرکت‌ها مدت‌هاست که تلاش می‌کنند اما حقوقی دریافت نکرده و برای گذران زندگی خود درمانده‌ هستند و چشم امید به همت مسئولان دوخته‌اند اما تاکنون نتیجه‌‌ای نگرفته‌اند.

وی در ادامه خواستار توجه جدی به مشکلات کارگران شد و به مسئولان تذکر داد که با نگاه ویژه‌تری این موضوع را پیگیری کنند.

محمدی به پروژه گازرسانی به مناطق روستایی استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: نبود گاز در مناطق سردسیر و کوهستانی استان از جمله الموت غربی، شرقی، کوهین و طارم سفلی مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده و بنابر عدالت اقدام برای گازرسانی به این مناطق از جمله اولویت‌های استان است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه امیدواریم شاهد ارتقای تقسیمات کشوری در بخش‌ها و شهرهای مختلف استان باشیم، عنوان کرد: در همین راستا توجه ویژه به شهرهای محمدیه، اقبالیه، کوهین و مناطق الموت غربی، شرقی و طارم سفلی مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان