۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین استان قزوین پایلوت اتباع خارجی غیرمجاز است
کد خبر: ۲۲۴۱۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ساعت: ۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

بخشدار مرکزی قزوین:

استان قزوین پایلوت اتباع خارجی غیرمجاز است

بخشدار مرکزی قزوین با بیان اینکه استان قزوین پایلوت اتباع خارجی غیرمجاز است، تصریح کرد: حدود ۱۴ هزار و ۹۲۵ نفر اتباع مجاز در بخش‌ مرکزی و شهر اقبالیه زندگی می‌کنند؛ شهر اقبالیه دارای یک هزار محصل افغانی مجاز است.

استان قزوین پایلوت اتباع خارجی غیرمجاز است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، مرتضی علیخانی بخشدار مرکزی قزوین در جلسه دیدار و گفت‌وگو با معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین با ارائه گزارشی از اقدامات ۴ سال گذشته اظهار کرد: بخش مرکزی قزوین در زمینه توسعه و پیشرفت روستاها و شهرها فعالیت‌های عمرانی قابل قبولی انجام داده است.

وی با اشاره به افزایش تخصیص اعتبار فعالیت‌های عمرانی عنوان کرد: در سال ۹۲، ۲ میلیارد تومان، در سال ۹۳، ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، در سال گذشته ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در سال جاری هم ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بخش زیرساخت‌ها، توسعه و آبادانی روستا تخصیص داده شده که نشان از افزایش بودجه در سال‌های متوالی است.

بخشدار مرکزی قزوین با اشاره به ساخت و سازهای غیر‌مجاز افزود: با تعامل بین شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه و دستگاه‌های اجرایی روند ساخت و سازهای غیر‌مجاز و حاشیه‌نشینی از بین رفته و سیمای شهری نسبت به سال‌های گذشته دگرگون شده است.

علیخانی با بیان اینکه استان قزوین پایلوت اتباع خارجی غیرمجاز است، تصریح کرد: حدود ۱۴ هزار و ۹۲۵ نفر اتباع مجاز در بخش‌ مرکزی و شهر اقبالیه زندگی می‌کنند؛ شهر اقبالیه دارای یک هزار محصل افغانی مجاز است.

وی با بیان اینکه در حدود بیش از ۱۴ هزار اتباع غیرمجاز در شهر اقبالیه و حومه بخش مرکزی سکونت دارند، خاطرنشان کرد: این اتباع غیرمجاز موجب ایجاد معضلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی شده که تعامل و همکاری دستگاه‌های مربوطه را برای حل این معضلات می‌طلبد.

بخشدار مرکزی قزوین همچنین به انتقال پلیس راه به بیرون از شهر، ایجاد پلیس راهور برای حل معضلات ترافیکی و شهری، تجهیز کردن امکانات کلانتری ۲۰ اقبالیه اشاره کرد.

علیخانی مطرح کرد: مردم شهر قزوین و اقبالیه مستحق رفاه و آسایش بهتری هستند که با همدلی، صمیمیت و به‌ دور از هرگونه حاشیه این مهم محقق می‌شود.
انتهای پیام/2002
منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان