۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری ۷ شکارچی غیر مجاز در استان قزوین
کد خبر: ۲۲۳۹۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت: ۸:۲۸ ↗ لینک کوتاه

توسط ماموران حفاظت محیط زیست صورت گرفت؛

دستگیری ۷ شکارچی غیر مجاز در استان قزوین

۷ شکارچی غیر مجاز در مناطق مختلف استان قزوین توسط ماموران یگان حفاطت محیط زیست دستگیر شدند.

دستگیری ۷ شکارچی غیر مجاز در استان قزوین
سیاوش شمسی پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طی چندعملیات جداگانه7 شکارچی غیر مجاز توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های اوج، بوئین زهرا، آبیک و سر محیط بانی الموت شرقی و غربی دستگیر شدند.
وی در توضیح این خبر اعلام کرد: در این عملیات ماموران یگان حفاظت محیط زیست اوج در حین عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در حوزه استحفاظی شهرستان آوج موفق شدند یک شکارچی متخلف را که یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی با خود حمل می­‌کرد را دستگیر و از وی 4 سر خرگوش ضبط کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در عملیات دیگر ماموران سر محیط بانی منطقه شکار و تیر اندازی ممنوع الموت شرقی و شرقی به همراه مامورین حوزه بوئین زهرا موفق به دستگیری سه نفر شکارچی شدند که حامل یک قبضه اسلحه قاچاق و دو دو قبضه اسلحه بود با وسایل، ادوات شکار ضبط شد.
شمسی پور افزود: در عملیات بعدی ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ابیک موفق به دستگیری یک شکارچی متخلف به همراه 5 قطعه سهره در مسیر اراضی روستای زرجه بستان شدند که پرنده ها و ادوات زنده گیری ضبط شد.
وی ادامه داد: در عملیات آخر ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا موفق به دستگیری دو نفر شکارچی متخلف به همراه لاشه یک سر خرگوش شدند که توسط مامورین ضبط شد.
در پایان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد پرونده متخلفین جهت پیگیری قضایی به مراجع قضایی ارسال شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان