۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور بازیکن تستی با نامه وزارت ورزش!/حضور نماینده سازمان انتقال خون، رضایی نیامده رفت
کد خبر: ۲۲۳۷۶۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حضور بازیکن تستی با نامه وزارت ورزش!/حضور نماینده سازمان انتقال خون، رضایی نیامده رفت

تیم فوتبال استقلال امروز به جای تمرین یک بازی درون تیمی دوستانه را برگزار کرد که در حاشیه آن مهدی پاشازاده در محل تمرین آبی پوشان حضور داشت.

حضور بازیکن تستی با نامه وزارت ورزش!/حضور نماینده سازمان انتقال خون، رضایی نیامده رفت

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، استقلال در ادامه برنامه‌های خود امروز از ساعت ۱۴:۳۰ در زمین شماره دو آزادی یک بازی درون تیمی بین دو تیم را برگزار کرد. پیش از شروع این بازی تمرینی حواشی رخ داد که در زیر می خوانید:

* تمرین استقلال قرار بود از ساعت 14 آغاز شود که بازیکنان این تیم با 30 دقیقه تأخیر و از ساخت 14:30 دقیقه کار خود را آغاز کردند.

* امین حاج‌محمدی، مهدی رحمتی و روزبه چشمی دقایقی با یکدیگر به صحبت پرداختند.

* تمرین استقلال با صحبت‌های نماینده سازمان انتقال خون تهران برای بازیکنان استقلال آغاز شد قرار است واحد سیار انتقال خون روز جمعه در تمرین آبی‌پوشان حضور یابد.

* مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال در زمین شماره دو آزادی حاضر شد و مورد استقبال محمد خرمگاه قرار گرفت. همچنین مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال به سمت پاشازاده رفت و او را در آغوش کشید.

* یک بازیکن تستی که ادعا می‌کرد از وزارت ورزش نامه دارد برای دادن تست به تمرین استقلال آمد و با نصرالله عبداللهی برای تست دادن صحبت کرد! این فرد چند روز پیش هم به محل تمرین آبی‌پوشان مراجعه کرده بود.

* نصرالله عبداللهی سرپرست و بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال هم در این تمرین حضور دارند.

* کاوه رضایی مهاجم استقلال در تمرین امروز حضور داشت و به صورت اختصاصی کار خود را دنبال می‌کرد. رضایی بعد از 45 دقیقه و با شروع مسابقه درون‌تیمی محل تمرین را ترک کرد.این اتفاق در حالی رخ داد که رضایی روز گذشته بعد از سه جلسه غیبت به محل تمرین استقلال بازگشته بود. 

* در 35 دقیقه ابتدایی تمرین بازیکنان استقلال به انجام کارهای بدنی استقامتی و تاکتیکی پرداختند و به نوعی بدن‌های خود را گرم کردند. همچنین به دادن پاس در گروه 2 نفره در حال حرکت پرداختند.

* روزبه چشمی که در 30 دقیقه ابتدایی تمرین کنار سایر بازیکنان کار می‌کرد در ادامه به انجام تمرینات اختصاصی مشغول شود.

* استیو جونز امروز هم همانند 4 روز گذشته با لباس شخصی در کنار زمین حاضر شد و تیم را تمرین نداد.وی همچنان به دلیل عدم تعهد باشگاه استقلال ناراحت است. 

* امید ابراهیمی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و محسن کریمی در تمرین امروز حضور نداشتند.کریمی برای انجام امور تحصیلی خود راهی شمال کشور شده است.

* تمرین امروز استقلال در قالب فوتبال درون تیمی برگزار می شود و استقلالی ها در دو تایم ۴۵ دقیقه ای این مسابقه را برگزار می کنند. 

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان