۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خلیفه; مسئولان فدراسیون هنوز هیچ پیشنهادی نداده‌اند/ شناخت خوبی از پتانسیل تکواندو دارم
کد خبر: ۲۲۳۶۸۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

خلیفه; مسئولان فدراسیون هنوز هیچ پیشنهادی نداده‌اند/ شناخت خوبی از پتانسیل تکواندو دارم

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای هدایت تیم ملی تکواندو جهت حضور در مسابقات کشورهای اسلامی به من نشده

خلیفه; مسئولان فدراسیون هنوز هیچ پیشنهادی نداده‌اند/ شناخت خوبی از پتانسیل تکواندو دارم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، دیدارهای هفته اول و دوم (دور  برگشت) از پانزدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان «جام خلیج صبح قزوین »، یادواره شهدای تکواندوی مدافع حرم، روز پنجشنبه (16 دی‌ماه) با حضور 118 تکواندوکار و در قالب 8 تیم پاس قوامین، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، شهدای مدافع حرم ساری، هیات تکواندوی شمال شرق و یاسین پیشرو البرز در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

نعمت الله خلیفه سرمربی تیم دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ،‌ در مورد بازی‌های این تیم در هفته اول و دوم دور برگشت لیگ برتر تکواندو که روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: روز پنج‌شنبه با دو تیم شهرداری ورامین و یاسین پیشرو بازی خواهیم داشت که برای شکست هر دو تیم برنامه ریزی کرده‌ایم. در حال حاضر تیم ما شرایط ایده‌آلی دارد. خوشبختانه تمرینات منظمی در اردوها داریم و ان‌شاءالله 6 امتیاز این دیدار را روز پنج شنبه کسب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که تیم شهرداری ورامین طی چند سال گذشته رقیب سرسختی برای شما شده است، بازی پنج‌شنبه مقابل این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: شهرداری ورامین تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای است و کادر فنی باهوشی دارد. آنها طی این چند سال رقیب ما بوده‌اند. ما سال گذشته در ثانیه‌های آخر قهرمانی را به آنها دادیم، اما امسال قرار نیست این اتفاق رخ دهد. ما مقابل آنها سه امتیاز این بازی را کسب خواهیم کرد و می‌خواهیم روز پنج‌شنبه اختلاف امتیازمان را بیشتر کنیم.

خلیفه در پاسخ به این سوال که گویا برای هدایت تیم ملی جهت حضور در کشورهای اسلامی به شما پیشنهاد سرمربیگری شده است و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای هدایت تیم ملی تکواندو جهت حضور در مسابقات کشورهای اسلامی به من نشده و در واقع مسئولان فدراسیون با من هیچ صحبتی نکردند.

خلیفه در پاسخ به این سوال که اگر در شرایط فعلی و ناکامی‌های مکرری که تکواندو کسب کرده است پیشنهادی از سوی مسئولان فدراسیون به شما شود، آیا این پیشنهاد را قبول خواهید کرد یا خیر، گفت: اگر کسی به توانمندی خود ایمان داشته باشد و از پتانسیل تکواندوی ایران شناخت داشته باشد در شرایط فعلی هدایت تیم ملی کار سختی و غیر منتظره‌ای نیست.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان