۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مدیرعامل شرکت کنتورسازی به تعهدات خود عمل نکرد/ مطالبات کارگران پرداخت نشود برخورد قضایی می‌کنیم
کد خبر: ۲۲۳۶۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ساعت: ۹:۳۷ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

مدیرعامل شرکت کنتورسازی به تعهدات خود عمل نکرد/ مطالبات کارگران پرداخت نشود برخورد قضایی می‌کنیم

معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: عدم پرداخت مطالبات کارگران کنتورسازی تا چند روز آینده، اقدام قانونی علیه مدیرعامل شرکت را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت کنتورسازی به تعهدات خود عمل نکرد/ مطالبات کارگران پرداخت نشود برخورد قضایی می‌کنیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، منوچهر حبیبی معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری شب گذشته(دوشنبه) در جلسه استانداری با اشاره به تجمع کارگران شرکت کنتورسازی در مقابل استانداری اظهار کرد: به منظور بررسی و تصمیم گیری در خصوص مطالبات معوقه شرکت کنتورسازی جلسه ای با حضور دستگاه‌های مرتبط در حوزه اقتصادی، مدیرعامل شرکت و جمعی از نمایندگان شرکت در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنتورسازی به عنوان یک واحد دولتی در سال 85 و در دولت گذشته در راستای اجرای سیاست‌های خصوصی سازی واگذار شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: این شرکت بدلیل مسائل و مشکلات پس از تحریم‌ها با مشکلات مالی مواجه شد و هم اکنون بیش از 400 نفر کارگر دارد.

وی گفت: از جمله نگرانی‌های اصلی درخصوص این شرکت، عدم پرداخت مطالبات و حقوق کارگران به مدت 4 ماه است که در جلسه قبل که با حضور استاندار تشکیل شد، مقرر گردید مطالبات این قشر پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت متعهد شده مطالبات تا چند روز آینده پرداخت می‌شود
این مسئول ادامه داد: متاسفانه در این فاصله مدیرعامل به تعهدات خود درخصوص پرداخت مطالبات کارگران عمل نکرد که این موضوع منجر به تجمع کارگران شرکت در مقابل استانداری شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین عنوان کرد: در جلسه ای که با مدیرعامل این شرکت داشتیم وی متعهد شد که ظرف چند روز آینده نسبت به پرداخت بخشی از مطالبات معوقه کارگران اقدام کند.

وی افزود: در صورت انجام تعهدات از سوی مدیرعامل شرکت، دستگاه‌های اجرایی استان بویژه امور مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک‌ها همکاری لازم را در راستای حمایت و همکاری با این سرکت خواهند داشت.

حبیبی گفت: چنانچه تا چند روز آینده مدیرعامل به پرداخت مطالبات و انجام تعهدات خود اقدام نکند اقدامات لازم برای برخورد قضایی و قانونی علیه مدیرعامل شرکت به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان