۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ثبت‌نام ایثارگران متقاضی دریافت وام مسکن به صورت الکترونیکی انجام می‌شود
کد خبر: ۲۲۳۵۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۷:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

ثبت‌نام ایثارگران متقاضی دریافت وام مسکن به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه سال جاری ثبت‌نام متقاضیان در دریافت وام مسکن به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: ممکن است با اجرای این شیوه جدید با مشکلاتی مواجه باشیم ولی طی سال‌های آینده با اتخاذ راهکارهای جدید این مشکلات کاهش می‌یابد.

ثبت‌نام ایثارگران متقاضی دریافت وام مسکن به صورت الکترونیکی انجام می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه کارکنان مسکن بنیاد استان که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: باید روان‌سازی و تسهیل امور وام مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دستور کار همه کارکنان حوزه‌ مسکن باشد.

وی با اشاره به اینکه از ایده‌ها و نظرات جدید در تسهیل ارائه خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر استقبال می‌کنیم، افزود: باید در خدمات‌دهی به این خانواده‌ها وحدت رویه داشته باشیم و جزیره‌ای عمل نکنیم تا رضایتمندی آنها افزایش یابد.

حقایق‌پور با اشاره به روند انجام امور وام مسکن به جامعه ایثارگران گفت: در سال جاری تغییراتی در این روند ایجاد شده که ممکن است برخی از متقاضیان مخالفت‌هایی داشته باشند و همین منجر به بروز مشکلاتی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه باید حق ایثارگران در معرفی وام مسکن به بانک‌ها ادا شود، افزود: کارمندان باید برخورد مناسب با آنها داشته باشند تا تبعات کمتری از سوی خانواده‌ها مواجه شوند.

این مسئول با بیان اینکه سعه صدر باید از ویژگی‌های اخلاقی کارمندان باشد، گفت: کارکنان بایستی با چهره گشاده و صبوری با خانواده‌های شاهد و ایثارگر برخورد داشته باشند تا در تکریم آنها موفق باشند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه سال جاری ثبت‌نام متقاضیان در دریافت وام مسکن به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: ممکن است با اجرای این شیوه جدید با مشکلاتی مواجه باشیم ولی طی سال‌های آینده با اتخاذ راهکارهای جدید این مشکلات کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه وام مسکن از مهمترین تقاضای جامعه ایثارگران است، گفت: کارشناسان حوزه‌ مسکن باید به آنها پاسخگو باشند و با سعه صدر قوانین و شیوه‌ی ثبت‌نام را توجیه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: کارکنان بنیاد باید در پاسخگویی به جامعه هدف دانسته‌های خود را به روز کنند زیرا ما تصمیم‌ساز نیستیم، مجری قانون هستیم و خارج از آن نمی‌توانیم عمل کنیم.

حقایق‌پور با بیان اینکه کارکنان باید مقید به الزامات قانونی باشند و قوانین و مقررات را رعایت کنند، گفت: بایستی ارتباط کارکنان بنیاد شهرستان‌ها با اداره کل بنیاد تقویت یابد تا اگر مشکلاتی در ارایه خدمات پیش آمد با هماهنگی کارمندان بنیاد استان برطرف شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین باید هماهنگی بین کارشناسان حوزه مسکن به وجود آید تا همه مطابق بخشنامه با یک وحدت رویه در پرداخت وام مسکن به جامعه هدف عمل کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

سیروس اسلامی / ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

چرا وام مسکن ایثار گران ایلام پرداخت نمیشود؟؟؟؟:

عباس احمدی / ۰۲ مرد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

سلام کاش خدمات رسانی بهجانبازان فقط شعارنبود همه خوب میدانیم اگرمسولین بخواهند به فرموده امام راحل عمل کنند (درموردایثارگران)برایشان ازاب خوردن هم راحت تراست اما کو گوش شنوا کسی که خودش حقوق چندملیونی میگیرد وقصر انچنانی داردایا درد من جانباز مستاجر عیالوار رادرگ میکند فقط جلوی تریبونها سایتها حرفهای زیبا میزنند اما خودشان هم میدانند نوگ سوزنی بفکر جانبازان فاقد مسکن نیستمد ازخدامیخواهم مسولین را به درد بی پولی ومستاجری ما بندازد بعد ببینند این وعده های الکی چه توهین بزرگی است ..

محمد حسىن رحىمى / ۰۶ آبا ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

اىن طرح از بهترىن طرحهاى بنىاد است
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان