۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سفر سامرا از هفته آینده آغاز می‌شود
کد خبر: ۲۲۳۴۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ ساعت: ۹:۵۴ ↗ لینک کوتاه

نظافتی خبر داد:

سفر سامرا از هفته آینده آغاز می‌شود

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج از آغاز دوباره‌ی اعزام کاروان‌های زیارتی ایران به سامرا از ابتدای هفته‌ آینده خبر داد.

سفر سامرا از هفته آینده آغاز می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، محسن نظافتی، مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج با یادآوری این‌که سفرهای زیارتی کاروان‌های ایرانی به سامرا پس از آخرین حمله تروریستی این شهر که ده‌ها کشته و زخمی‌به جای گذاشت، متوقف شد، گفت: در این دوره که از هفته آینده آغاز می‌شود، قرار است روزانه ۳۰ کاروان برای زیارت حرمین عسگرین به سامرا اعزام شوند و زائران هنگام ثبت نام می‌توانند این کاروان‌ها را که برنامه مشخصی دارند، انتخاب کنند.

وی همچنین با اشاره به ثبت‌نام دور جدید سفر عتبات عالیات عراق که از پنجشنبه ۹ دی‌ماه آغاز شده است، افزود: تاریخ اعزام این کاروان‌ها به ۲۶ دی تا ۲۴ اسفندماه مربوط می‌شود که در این دوره، هزینه‌ی اعزام از ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و این نرخ برای سفر هوایی از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان متغیر است.

او در ادامه درباره‌ی تاثیر افزایش نرخ دلار بر هزینه سفر به عتبات عالیات، اظهار کرد: ۷۰ درصد از هزینه سفر عتبات بابت خدمات ارزی است که به صورت دلار پرداخت می‌شود که طبیعتا تحت تاثیر افزایش و کاهش ارزش دلار، هزینه‌ی سفر عتبات هم مقداری تغییر می‌کند.

نظافتی یادآور شد: هزینه کاروان‌های عتبات به تعداد روزهای سفر و درجه‌ی خدماتی که ارائه می‌شود، بستگی دارد. بسته‌های روزانه‌ی این سفر نیز سه تا ۷ روزه است.

 

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان