۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین آقای فرماندار طی ۹ ماه ۲۸ بیانیه دادید، اما اصلی ترین پیام را فراموش کردید
کد خبر: ۲۲۳۴۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ ساعت: ۹:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جاماندن فرماندار شهرستان البرز از مردم در بزرگداشت "۹ دی"؛

آقای فرماندار طی ۹ ماه ۲۸ بیانیه دادید، اما اصلی ترین پیام را فراموش کردید

به عنوان یک شهروند از فرماندار شهرستان البرز این سوال را دارم که چرا شخص شما علیرغم صدور ۲۸ پیام متعدد در مناسبت های مختلف سال،هیچ پیامی به مناسبت حماسه عظیم مردم در نه دی صادر نکردید؟

آقای فرماندار طی ۹ ماه ۲۸ بیانیه دادید، اما اصلی ترین پیام را فراموش کردید
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، فتنه‌ها فرصت مناسبی هستند تا بتوان سره را از ناسره تشخیص داد و مزیت فتنه سال۸۸ و در پی آن حماسه عظیم نه دی همان سال این بود که ملت غیور و حسینی ایران توانستند افراد اصیل انقلابی را از برخی انقلابی نماها تشخیص دهند و علف‌های هرز عرصه سیاست کشور را برچینند.

اما با گذشت هفت سال از واقعه نهم دی ماه سال ۸۸، گویا هنوز برخی از مسئولین کشور اعتقادی به آن حماسه عظیم مردمی ندارند و متاسفانه گویا این عدم اعتقاد در بین برخی مسئولین شهرستان البرز نیز دیده می‌شود.

این شائبه زمانی قوت پیدا می‌کند که جای خالی مسئولین شهری در مراسمات گرامیداشت 9 دی کاملا مشهود است.

شکی نیست که ادعای اعتقاد به انقلاب اسلامی اگر با ذره ای تردید نسبت به حماسه نه دی همراه شود ادعایی کاملا کذب است وچه اتفاقی بدتر از اینکه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی از بیت المال مسلمین حقوق بگیرد اما قلب و دلشان کاملا در گرو اصول و ارزش های انقلاب نباشد.

به عنوان یک شهروند از فرماندار شهرستان البرز این سوال را دارم که چرا شخص شما علیرغم صدور ۲۸ پیام متعدد در مناسبت‌های مختلف سال، هیچ پیامی به مناسبت حماسه عظیم مردم در 9 دی صادر نکردید؟

و در پایان صحبت خود را با بخشی از بیانات رهبر انقلاب پیرامون فتنه ۸۸ به پایان می‌بریم : ” آن کسانی که در مقابل عظمت ملت ایران، در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات ایستادند، آنها بخشی از ملت نیستند؛ افرادی هستند یا ضد انقلاب صریح، یا کسانی که بر اثر جهالت خود، بر اثر لجاجت خود، کار ضد انقلاب را می‌کنند؛ ربطی به توده‌ی مردم ندارند.”
انتهای پیام/2002
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان