۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پپ; در چنین بازی‌هایی، جزئیات نتیجه را رقم خواهد زد
کد خبر: ۲۲۳۲۳۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پپ; در چنین بازی‌هایی، جزئیات نتیجه را رقم خواهد زد

مربی سیتیزن‌ها پس از شکست مقابل لیورپول در شب گذشته اظهار کرد: ما در ابتدا خوب کار کرده اما در چنین دیدار حساسی، جزئیات تاکتیکی نیتجه را رقم خواهد زد.

پپ; در چنین بازی‌هایی، جزئیات نتیجه را رقم خواهد زد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، شب گذشته در چارچوب هفته نوزدهم لیگ جزیره منچسترسیتی در ورزشگاه «آنفیلد» مهمان لیورپول قرار گرفت. 

شاگردان گواردیولا پس از دریافت گل زود هنگام از «جورجینیو وینالدوم» هرگز نتوانستند آن را جبران کرده و یک بر صفر شکست خوردند.

 پپ از این جدال اظهار داشت: ما می‌خواستیم شجاعانه بازی کنیم و به همین دلیل بازی را خیلی خوب شروع کردیم. اما در یک موقعیت که با سانتر بسیار خوب و ضربه سر عالی همراه بود یک بر صفر عقب افتادیم. 

وی ادامه داد: من از آن دسته آدم‌هایی نیستم که باختم را تقصیر چنین مشکلاتی بیاندازم. ما باید در دراز مدت واکنش مناسبی به این شکست‌ها دهیم و به صدر جدول نزدیک شویم. 

منچسترسیتی اکنون با این باخت 39 امتیازی باقی ماند تا با چلسی صدرنشین 10 امتیاز فاصله داشته باشد. 

مربی اسپانیایی سیتیزن‌های منچستر تصریح کرد: نیم‌فصل دوم از فردا شروع خواهد شد و ما جدال‌های زیادی پیش روی خود داریم. منچستر هنوز در رقابت‌های لیگ قهرمانان و جام حذفی حضور دارد و باید به این روند ادامه دهد.

گواردیولا گفت: ما از فاصله خود با چلسی آگاهیم و باید آن را قبول کنیم زیرا که ‌آنها 13 برد متوالی کسب کرده‌اند. اکنون باید به بازی مقابل برنلی فکر کنیم تا در آینده موفق شویم.

منچسترسیتی دوشنبه در ورزشگاه «اتحاد» با برنلی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان