۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انتشار ویدئو توافق محرمانه ایران و آمریکا پس از یک سال +فیلم
کد خبر: ۲۲۳۱۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۷:۲ ↗ لینک کوتاه

پایگاه آمریکایی؛

انتشار ویدئو توافق محرمانه ایران و آمریکا پس از یک سال +فیلم

«امروز روزنامه وال استریت ژورنال ویدئویی را در صفحه آنلاین خود منتشر کرده است که صحنه بلند شدن هواپیمای ایرانی حامل ۴۰۰ میلیون دلار پول نقد را به نمایش می گذارد...»

انتشار ویدئو توافق محرمانه ایران و آمریکا پس از یک سال +فیلم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، پایگاه آمریکایی "هات ایر" (Hot Air) با انتشار ویدئویی که [در اصل توسط وال استریت ژورنال انشار یافته] عنوان کرده است که هواپیمای ایرانی در این فیلم در حال انتقال 400 میلیون دلار پول نقد به ایران است و هواپیماهای آمریکایی که در صحنه حضور دارند، آماده جابه جایی زندانیان سیاسی هستند.

در این گزارش می خوانیم:

«پرداخت 400 میلیون دلار پول نقد توسط دولت اوباما به ایران را در خاطر دارید؟ وزارت خارجه در نهایت تایید کرد که پرداخت پول ایران، مشروط به آزادی زندانیان آمریکایی بوده است؛ موضوعی که مردم آن را پرداخت عوض و یا به بیان ساده تر باج دادن می دانند. مردم ایران نیز به این موضوع با همین چشم نگاه می کردند هر چند کاخ سفید آن را انکار می کند.

امروز روزنامه وال استریت ژورنال ویدئویی را در صفحه آنلاین خود منتشر کرده است که صحنه بلند شدن هواپیمای ایرانی حامل 400 میلیون دلار پول نقد را به نمایش می گذارد.

این ویدیو که از حدود یک سال پیش در یوتیوب بوده است، توسط شخصی منتشر شده که به هواپیما علاقه مند است و صدها کلیپ از بلند شدن هواپیما از زمین در فرودگاه ژنو و اتفاقات خاص در این رابطه را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است. او در 17 ژانویه سال 2016 صحنه ای را از یک هواپیمای بوئینگ متعلق به دولت ایران فیلم برداری کرده است.

در انتهای این کلیپ، زمانی که هواپیمای ایرانی شروع به بلند شدن از زمین می کند، تعدادی هواپیمای آمریکایی در پشت تصویر قرار دارند. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال این هواپیماهای آمریکایی همان هواپیماهایی هستند که برای سوار کردن زندانیان سیاسی آمریکایی در محل حضور دارند.» 


لینک دانلود






انتهای پیام/1404

منبع: جام نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان