۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۴ مدرسه سبز در استان فعالیت دارند
کد خبر: ۲۲۳۱۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۴:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

۴ مدرسه سبز در استان فعالیت دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از فعالیت ۴ مدرسه سبز در استان خبر داد و گفت: امید است با مشارکت و همکاری سازمان محیط زیست استان بتوانیم تعداد مدارس سبز استان را به ۱۰ مدرسه افزایش دهیم.

۴ مدرسه سبز در استان فعالیت دارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سیاوش شمسی پور مدیرکل محیط زیست استان قزوین صبح امروز(شنبه) با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان با سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش دیدار کرد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این دیدار اظهار کرد: 4 مدرسه سبز در استان فعالیت دارند که امید است با مشارکت و همکاری سازمان محیط زیست استان بتوانیم این تعداد مدارس را به 10 مدرسه سبز افزایش دهیم.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان اداره‌کل آموزش و پرورش و سازمان محیط زیست استان افزود: ارتقاء سواد زیست محیطی دانش‌‌آموزان در مفاد این تفاهم ‌نامه گنجانده شده است و این تفاهم‌نامه از اهداف زیست ‌محیطی در مدارس است و می‌توانیم از ظرفیت مدارس برای بالابردن فرهنگ محیط زیست جامعه بهره ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: استان قزوین از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که نمونه بارز آن اردوگاه‌های دانش‌آموزی است، می‌توانیم با همکاری و کمک سازمان محیط زیست استان، اردوگاه شهید بابایی روستای یانس آباد را به عنوان پایلوت به منظور آموزش و فعالیت‌های محیط زیستی اختصاص دهیم.

قاسمی تأکید کرد: باید کودکان را به این باور برسانیم که مراقبت از محیط زیست به آینده روحی و فکری و جسمی آنها پیوند خورده است و نباید از آن به سادگی عبور کنند.

سیاوش شمسی‌پور مدیرکل محیط زیست استان قزوین نیز ضمن قدردانی از همکاری‌های آموزش و پرورش استان در فعالیت‌های زیست محیطی بر ادامه همکاری‌های فی‌مابین تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: تشکل‌های زیست محیطی مردم نهاد، فعالیت‌های خوبی در آموزش و حفظ محیط زیست دارند، امید است بتوانیم با همکاری آموزش و پرورش، فضایی جهت فعالیت تشکل‌های محیط زیست تأمین شود.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین نیز در ادامه بر توسعه مدارس سبز استان به 10 واحد آموزشی تأکید کرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان