۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مسابقه "نشریه دیواری" ویژه دانش‌آموزان استان قزوین
کد خبر: ۲۲۳۰۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۲:۴۳ ↗ لینک کوتاه

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی برگزار می‌کند؛

مسابقه "نشریه دیواری" ویژه دانش‌آموزان استان قزوین

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان " مسابقه نشریه دیواری" ویژه دانش‌آموزان استان را برگزار می‌کند.

مسابقه "نشریه دیواری" ویژه دانش‌آموزان استان قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، اقدام به اجرای سومین مرحله طرح "همشاگردی سلام – سلامت باشید" کرده است.

این طرح با هدف پیشگیری و ارتقاء سلامت جامعه، آگاهی بخشی به اقشار جامعه و ایجاد فرهنگ سلامت برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه مدارس بزرگ‌ترین پایگاه فرهنگی و اجتماعی هستند لذا در این طرح از دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی (ابتدائی – متوسطه اول – متوسطه دوم) خواسته شده که در مسابقه نشریه دیواری با محوریت موضوع کار دستگاه دیالیز چیست؟ چه کسانی دیالیز می‌شوند؟ و راه‌های پیشگیری از شروع دیالیز چیست؟ شرکت کنند.

مدیران مدارس باید رتبه اول تا سوم نشریه‌های ارائه شده مدارس خود را انتخاب و به دبیرخانه این انجمن تحویل نمایید؛ این انجمن نیز به تمامی نشریه‌های ارسالی جوایزی نفیس با حضور نمایندگان آموزش و پروش اهدا و از برگزیدگان آن در همایش دهه فجر تقدیر می‌کند.

تهیه روزنامه دیواری در مقوایی با ابعاد صد در هفتاد سانتی متر و با توجه به موضوعات پیشنهادی، اعضای هرگروه حداقل 2 و حداکثر 3 نفر باشند، به روز، مفید و مؤثر بودن مطالب، ذکر منابع و مأخذ کلیه مطالب مندرج در روزنامه دیواری از شرایط تهیه روزنامه دیواری است.

اسامی افراد برگزیده در مسابقه نشریه دیواری در سایت انجمن قرار خواهد گرفت و برگزیدگان در همایش‌های سلامت و تندرستی انجمن بیماران کلیوی استان قزوین در قالب کنفرانس مطلب خود را ارائه خواهند کرد.

گفتنی است، دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در این مسابقه از 15 تا 30 دیماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی قزوین خیابان سعدی بالاتراز چهارراه نظام وفا روبروی منزل سرلشگر بسیجی شهیدعباس بابایی مجتمع 449 ارسال کنند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33342420 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان