۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین روحانی; رئیس آینده باید از کاراته شناخت داشته باشد/ با برنامه‌ریزی دقیق اتفاقات تکواندو برای ما رخ نمی‌دهد
کد خبر: ۲۲۳۰۵۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

روحانی; رئیس آینده باید از کاراته شناخت داشته باشد/ با برنامه‌ریزی دقیق اتفاقات تکواندو برای ما رخ نمی‌دهد

مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش گفت: رئیس آینده فدراسیون کاراته اگر برنامه‌ریزی دقیقی نداشته باشد، همان مشکلاتی که برای تکواندو در برزیل رخ داد برای کاراته نیز در المپیک توکیو تکرار خواهد شد.

روحانی; رئیس آینده باید از کاراته شناخت داشته باشد/ با برنامه‌ریزی دقیق اتفاقات تکواندو برای ما رخ نمی‌دهد

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ،‌در مورد مفید بودن حضور مربیان تیم ملی کاراته در مسابقات لیگ‌های این رشته، گفت: حضور مربیان تیم‌های ملی در حال حاضر با شرایط فعلی در مسابقات لیگ‌های کاراته مشکلی ندارد البته این نظر شخصی من است. به نظرم اگر در مسابقات سوپر لیگ کاراته و لیگ‌های دیگر مربیان بتوانند فعالیت کنند هیچ ایرادی ندارد. ما باید به این نکته دقت کنیم که بحث ملی با بحث باشگاهی تفاوت زیادی دارد به نظرم هر چقدر بیشتر مربیان تیم ملی در لیگ حضور داشته باشند با تجربه‌تر می‌شوند.

وی در ادامه افزود‌: همانطور که ما مدعی هستیم قهرمانان کاراته باید در کوران مسابقات باشند تا از شرایط آمادگی برخودار باشند پس باید به این نکته هم توجه کنیم که مربیان تیم‌های ملی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش در پاسخ به این سوال که به نظر شما اعضای مجمع باید برای انتخاب رئیس فدراسیون کاراته به چه کسی رأی بدهند، گفت: اعضای مجمع باید به فردی رأی بدهند که با تمام شرایط کاراته آشنا است به نظرم کسی که می‌آید باید کاملا با شرایط و بحث کاراته آشنا باشد این طور نیست که هر کسی می‌خواهد بیاید رئیس شود آشنا بودن فردی که می‌خواهد رئیس فدراسیون شود برای خانواده بزرگ این رشته بسیار مهم است. کاراته از تیم‌های پایه گرفته تا بزرگسالان فعالیت می‌کند پس قاعدتاً هر کسی که می‌خواهد رئیس شود کار بسیار سختی را پیش رو دارد. باید برای 4 سال آینده برنامه داشته باشد. ما المپیک 2020 ژاپن را پیش رو داریم که بزرگ‌ترین رویداد مهم برای کاراته است.

دارنده چندین نشان طلای مسابقات جهانی در ادامه خاطر نشان کرد:‌ فردی که می‌خواهد رئیس فدارسیون کاراته شود باید بداند که اگر برنامه‌ریزی صحیحی صورت نگیرد همان مشکلاتی که برای تکواندو  در ریو به وجود آمده برای کاراته نیز در المپیک 2020 تکرار خواهد شد. موفقیت کاراته در المپیک 2020 نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد باید برنامه‌ریزی‌ها طوری دقیق باشد که از تمام پنانسیل این رشته استفاده شود تا در المپیک به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/ر

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان