۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حقوق‌های نجومی جزئی از بیت المال است و باید به مردم برگردانده شود
کد خبر: ۲۲۳۰۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت: ۸:۳۱ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین:

حقوق‌های نجومی جزئی از بیت المال است و باید به مردم برگردانده شود

حقوق‌های نجومی از بیت المال است و باید به مردم برگردانده شود، این جمله گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین طی روز گذشته بود.

حقوق‌های نجومی جزئی از بیت المال است و باید به مردم برگردانده شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز ارسال نامه تاریخی امام خمینی(ره) به گرباچف رییس جمهور شوروی سابق گفت: با این نامه تاریخی صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان آغاز شد.

در الوند حجت الاسلام طهماسبی آغاز سال ۲۰۱۷ سال نو مسیحیت را به همه آزادی خواهان و پیروان عیسی مسیح(ع) تبریک گفت.

امام جمعه آوج حجت الاسلام حسینی از حضور پرشور مردم در مراسم گرامیداشت ۹ دی قدردانی کرد و گفت: مردم باید این روز را زنده نگه دارند.

در آبیک حجت الاسلام موسوی به برخی مشکلات جامعه از جمله بیکاری اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی مسئولان برای حل این معضل شد.

حجت الاسلام زرینه امام جمعه بویین زهرا جاهل ماندن مردم و مشغول کردن آنها به خود را از توطئه‌های شوم دشمن بیان کرد که مبارزه با این پدیده نیاز به آگاهی بیش از پیش مردم دارد.

در ضیاآباد حجت الاسلام جعفری به اهمیت اقامه نماز جمعه از دیدگاه قرآن پرداخت و گفت: با اقامه این فریضه الهی درهای رحمت الهی به روی مردم باز می‌شود.

حجت الاسلام زارعی امام جمعه اسفرورین ۹ دی ۸۸ را روز بصیرت و حماسه ملت ایران در مقابل فتنه گران بیان کرد.

امام جمعه شال حجت الاسلام موسوی شالی یکی از پایه‌های تقوا را کسب روزی حلال بیان کرد و گفت: مال حرام انسان را به تباهی می‌کشاند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه معلم کلایه به پیام تاریخی رهبر انقلاب به گورباچف اشاره کرد و گقت: امام خمینی(ره) با این نامه به دنیا نشان داد که حقیقت همیشه پیروز است.

امام جمعه نرجه حجت الاسلام خداوردی با اشاره به حقوق‌های نجومی گفت: این حقوق‌ها از بیت المال است و باید به مردم برگردانده شود.

در دانسفهان حجت الاسلام انصاری آغاز سال جدید میلادی را به تمام مسیحیان تبریک گفت.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمدشت از دانشجویان خواست با ترسیم نقشه آینده برای عمران و آبادانی کشور بکوشند.

امام جمعه محمودآباد نمونه حجت الاسلام رشوندی با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی از مردم خواست ضمن پرهیز از گناه همیشه به یاد خدا باشند.

در ارداق حجت الاسلام سعیدی با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی افراد جامعه از مسئولان مربوطه خواست پیگیر این موضوع باشند.

حجت الاسلام حسن لو خطیب جمعه خاکعلی با اشاره به حماسه ۹ دی ۸۸ گفت: مردم در این روز عزت و اقتدار کشورمان را به دنیا نشان دادند.

امام جمعه محمدیه حجت الاسلام موسوی موینی به حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: مردم با بصیرت کشورمان با حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام صالحی امام جمعه آبگرم ضعف بزرگ در اقتصاد کشورمان را غفلت از کشاورزی بیان کرد و گفت: توسعه کشاورزی بزرگترین پشتوانه برای اقتصاد مقاومتی است.
انتهای پیام/۳۰۰۹

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان