۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تداوم صدرنشینی پتروشیمی و ادامه ناکامی دانشگاه آزاد در خانه
کد خبر: ۲۲۲۸۶۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تداوم صدرنشینی پتروشیمی و ادامه ناکامی دانشگاه آزاد در خانه

هفته نهم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی صدرنشین در حساس ترین بازی هفته و شکست‌ خانگی دانشگاه آزاد به پایان رسید.

تداوم صدرنشینی پتروشیمی و ادامه ناکامی دانشگاه آزاد در خانه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در حساس ترین بازی هفته نهم لیگ برتر که در سالن اندیشه بندرامام برگزار شد، تیم‌های صدرنشین پتروشیمی و شهرداری اراک مقابل هم به میدان رفتند.

کوارتر اول و دوم بازی را پتروشیمی در حالی 16 بر 14 و 25 بر 20 پیروز شد که برخلاف بازی های گذشته بیش از نیمی از صندلی‌های سالن خالی بود.

در کوارتر سوم شهرداری اراک بازی بهتری به نمایش گذاشت و موفق شد 22 بر 17 به برتری برسد. شاگردان مهران شاهین‌طبع در پتروشیمی در حالی که کوارتر سوم را 58 بر 56 شکست خوردند، اما کوارتر چهارم را طوفانی آغاز کردند و در همان ابتدا اختلاف را به 16 امتیاز رساندند و در نهایت 74 بر 66 به پیروزی رسیدند و به صدرنشینی خود تداوم بخشیدند.

*شکست ادامه دار دانشگاهی‌ها در خانه/ شیمیدر در ثانیه های آخر پیروز شد

در تهران دو بازی برگزار شد. دانشگاه آزاد و نیروی زمینی دربی تهران برگزار کردند و شیمیدر هم میزبان شهرداری گرگان بود.

در حکیمیه شاگردان فرزاد کوهیان در دانشگاه آزاد که بازی را بد آغاز کرده بودند و حتی کوارترهای اول و دوم را 23 بر 17 و 15 بر 13 واگذار کردند، اما در کوارتر سوم نمایش بهتری را داشتند و 24 بر 15 پیروز شدند و ضمن جبران اختلاف ایجاد شده از حریف هم پیش افتادند.

کوارتر چهارم اما برتری با نیروی زمینی بود و آنها توانستند 68 بر 62 به برتری رسیده و شکست دور رفت را جبران کنند.

دانشگاه آزاد با این نتیجه سومین باخت خانگی خود را در این فصل تجربه کرد.

شیمدر هم بازی قبلی را در خانه به شهرداری کاشان واگذار کرده بود، امروز در حالی مقابل گرگان قرار گرفت که در نیمه نخست 33 بر 18 هم عقب افتاد، اما رفته رفته بهتر شد و نیمه با یک امتیاز و 38 بر 37 به سود گرگان به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی کاملا برابر از سوی هر دو تیم به نمایش گذاشته شد و حتی در 28 ثانیه پایانی 75 بر 75 جدال دو تیم برابر بود. در ثانیه های پایانی این شیمیدر بود که 77 بر 75 به برتری دست یافت.

*دومین برتری خارج از خانه تبریزی‌ها

شهرداری کاشان در خانه میزبان شهرداری تبریز بود. در این بازی تبریزی‌ها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و توانستند 79 بر 64 به برتری برسند.

*پیروزی نفت مقابل قعرنشین

نفت آبادان که هفته گذشته را در خانه مغلوب شهرداری تبریز شده بود، این هفته در شیراز به مصاف لوله آ.اس این شهر رفت و در پایان موفق شد 89 بر 75 به پیروزی برسد.

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان