۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نهم دی ماه تجلی بصیرت و وحدت مردم در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بود
کد خبر: ۲۲۲۷۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۹ ساعت: ۸:۴۶ ↗ لینک کوتاه

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین:

نهم دی ماه تجلی بصیرت و وحدت مردم در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بود

در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین آمده است: نهم دی ماه تجلی بصیرت و نماد وحدت مردم در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسخی به ندای ناشنیده "هل من مَعین"حسینی زمان بود.

نهم دی ماه تجلی بصیرت و وحدت مردم در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، بسیج اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین به مناسبت بزرگداشت یوم الله نهم دی بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد.

"مردم عزیز ما در روز نهم دی ، آنچنان عظمتی از خودشان دادند که دنیا را خیره کرد"
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

در ابتدای این بیانیه آمده است: در تاریخ پر فراز و نشیب و خونین انقلاب اسلامی روزهایی وجود دارد که به گفته امام راحل خمینی کبیر (ره) از ایام ا.. به شمار می‌آید. این روزهای مبارک هر یک خود به تنهایی انقلابی سرنوشت سازند.

روزهایی مبارک و مستمر که آلایش ناشی از رسوبات درونی وخس و خاشاک‌های بیرونی را در جریان زلال انقلاب اسلامی برنمی‌تابد و بشدت می‌پالاید.

روز نهم دی، یوم الهی مبارک است که در آن مردم مؤمن و ولایتمدار با هوشیاری و بصیرت انقلابی خود گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب بردند و توطئه‌ها و کینه ورزی‌های خائنانه دسیسه گران داخلی و خارجی را ناکام گذاردند و با بذل جان و مال خود این دسیسه‌ها و نقشه‌های خباثت آمیز را نقش برآب نمودند.

در ادامه این بیانیه آمده است: یوم الله نهم دی سال هشتاد و هشت یادآور حماسه عظیمی است که جلوه گاه شور و شعور دینی مردم ولایتمدار ایران اسلامی با اجتماع انبوه خود در حمایت از حریم امامت و ولایت و مصداق حقیقی اجابت ندای "هل من ناصر ینصرنی" سرور آزادگان حضرت ابا عبداله (ع) بود.

نهم دی ماه تجلی بصیرت و نماد وحدت مردم در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسخی به ندای ناشنیده "هل من مَعین"حسینی زمان بود.

نهم دی ماه روز غلبه جنود رحمانی بر قوای شیطانی بود. روزی که سران فتنه با شنیدن خروش تکبیر امت خدا جوی، چشم ناپاک فتنه خود را کور یافتند و از سر هول هراس سر انگشت تغافل در گوش فرو بردند و خفاش سان در سرداب خمود و خمول خویش خزیدند.

یوم الله نهم دی ماه هشتاد و هشت خود بیانیه ای غراّ بود که امت خداجوی در آن با آشکار ساختن خشم مقدس و غیرت انقلابی خود با صدایی رسا اعلام نمودند که در مقابل حرمت شکنی و اهانت‌های جماعت قلیلی جاهل غافل یا مزدور وابسته به اجانب ساکت نخواهند نشست و قول امام راحل خویش را واگویه کردند که "اگر جهان خواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد" و این بند را با خون خویش امضا نموند و نسخه‌های متعدد آن را در مناطق عراق و سوریه منتشر ساخت.

این بیانیه در پایان اذعان می‌کند: آری روز نهم دیماه هشتاد و هشت یوم الله است و بزرگداشت آن بزرگداشت شعائرالله به شمار می‌آید که "و من یعظم شعائراله فانها من تقوی القلوب "(حج/32).

یوم الله نهم دی نشان داد که مردم ایران اسلامی راه خود را در میان غبارهای فتنه و با پیروی از منویات رهبر فقیه عادل عامل خود (حفظه ا...) تا بالاترین قله‌های افتخار و سربلندی را برای اعتلای کلمه ی مقدس اسلام ناب محمدی خواهد پیمود.

ما استادان بسیجی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ضمن بزرگداشت سالروز این حماسه ملی اعلام می‌داریم که در اطاعت محض از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (حفظه ا...) و دفاع تام و تمام از کیان اسلامی و حفظ منافع ملی لحظه ای غفلت نخواهیم ورزید.
والسلام علیکم و رحمه الله
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان