۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حضور ماهینی و یک میهمان ویژه در جمع سرخپوشان
کد خبر: ۲۲۲۷۳۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حضور ماهینی و یک میهمان ویژه در جمع سرخپوشان

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود پس از استراحت چهار روزه نیم فصل را از امروز چهارشنبه آغاز کرد، در حالی که یکی از بازیکنان ملی‌پوش و ترکیب اصلی هم در این تمرین حاضر شد.

حضور ماهینی و یک میهمان ویژه در جمع سرخپوشان

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان فاز جدید تمرینات خود را امروز چهارشنبه در غیاب بازیکنان ملی‌پوش و ترکیب اصلی آغاز کردند.

حسین ماهینی تنها بازیکن ملی‌پوش و ترکیب اصلی و پریموف تنها خارجی حاضر در این تمرین بودند و علاوه بر آنها، شش سرخپوش دیگر از بازیکنان هم در این برنامه شرکت کردند.

شهاب زاهدی، حمیدرضا طاهرخانی، ابوالفضل درویش‌وند، حامد آقایی، احسان علوان‌زاده و صادق محرمی دیگر بازیکنان تمرین را تشکیل می‌دادند.

کریم باقری با لباس شخصی برای هدایت تمرین در زمین حاضر شد و پسرش هم با بازیکنان تمرین کرد. محمود خوردبین، نیک سیرت و اعضای کادر پزشکی و تدارکات هم امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند.

تمرین امروز که با توجه به بارندگی به دو زمان 20 دقیقه‌ای دویدن اختصاص داشت، یک میهمان ویژه را هم به خود دید. سعید راد هنرمند سرشناس سینمای ایران که یکی از قدیمی‌ترین هواداران پرسپولیس است، امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده بود.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان