۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آمریکا در سال ۸۸ با مکر به دنبال اغواگری در سیاست داخلی ایران بود/حضور ملت ایران در روز ۹ دی تیغ بر ناراستی‌ها کشید
کد خبر: ۲۲۲۶۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۸ ساعت: ۱۰:۲۸ ↗ لینک کوتاه

لاریجانی در نطق پیش از دستور:

آمریکا در سال ۸۸ با مکر به دنبال اغواگری در سیاست داخلی ایران بود/حضور ملت ایران در روز ۹ دی تیغ بر ناراستی‌ها کشید

رئیس مجلس گفت: ملت رشید ایران پس از ماه‌ها کشمکش سیاسی داخل و فتنه‌گری‌‌های سال ۸۸ با حضور خود در صحنه تیغ بر ناراستی‌ها کشید.

آمریکا در سال ۸۸ با مکر به دنبال اغواگری در سیاست داخلی ایران بود/حضور ملت ایران در روز ۹ دی تیغ بر ناراستی‌ها کشید
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور امروز (چهارشنبه، 88 دی ماه) با اشاره به فرا رسیدن سالروز 9 دی گفت: ملت رشید ایران پس از ماه‌ها کشمکش سیاسی داخل و فتنه‌گری‌های گوناگون مخصوصا پس از اقدامات سخیف و شنیع روز عاشورای سال 88 با حضور یکپارچه و تعیین‌کننده خود در صحنه تیغ بر ناراستی‌ها و ظلم بر انقلاب کشید.

وی افزود: مردم اراده خویش را مجددا بر صراط اصیل انقلاب حاکم نمودند و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مسیر حرکت آتی کشور را مشخص نمود.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: در آن موقعیت حساس که آمریکا و برخی کشورهای غربی و صهیونیست بی‌صورت و بی‌سیرت با مکر و حیله‌گری به دنبال آشفته‌سازی و اغواگری حوزه سیاست داخلی کشور ما بودند و با تفکری نارس و منافقانه حتی اقدامات زشتی که در روز عاشورای آن سال رخ داد را مجددا پایه ماجراجویی جدید قرار دادند ملت مجاهد ایران با غیرت دینی و انقلابی با نشان دادن اراده قوی خود صحنه را خود به دست گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هوشیاری سیاسی و دینی بزرگترین سرمایه ملت ایران بوده و هست که هیچ چیز عِدل آن نمی‌توان یافت، قدردانی از این همت عالی ملت، راست‌اندیشی در دین و مسیر روحانیت، صداقت در پیمودن راه امام راحل و شهدای عظیم‌الشان انقلاب و پیروی از راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب خدمت خالصانه به خلق است تا با وفاق ملی دژ انقلاب را در مقابل بیگانگان مستحکم نماییم.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان