۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین "۹ دی" از بی‌نظیرترین حرکت­‌های مردمی در حفاظت از انقلاب بود
کد خبر: ۲۲۲۶۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۸ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

بیاینه سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین؛

"۹ دی" از بی‌نظیرترین حرکت­‌های مردمی در حفاظت از انقلاب بود

در بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان قزوین آمده است: ۹ دی بدون شک یکی از بی نظیرترین حرکت­‌های مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، بود.

"۹ دی" از بی‌نظیرترین حرکت­‌های مردمی در حفاظت از انقلاب بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین به مناسبت گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

بسمه تعالی
در بخشی از بیاینه گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی، آمده است:
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ لِلّهِ فَإِنِ انتَهَواْ فَلاَ عُدْوَانَ إِلاَّ عَلَى الظَّالِمِینَ
و با آنها بجنگید تا فتنه (بت پرستى وسلب آزادى از مردم،) باقى نماند ودین، تنها از آنِ خدا شود. پس اگر (از روش نادرست خود) دست برداشتند، (مزاحم آنها نشوید. زیرا) تعدّى جز بر ستمکاران روا نیست. ( سوره بقره آیه ۱۹۳ )

دنیا طلبان برای اینکه به مقاصد خودشان برسند، در جامعه فتنه ایجاد می‌کنند؛ جنگ‌ها، تبلیغات دروغین، سیاست بازی‌های ناجوانمردانه؛ اینها ناشی از همین دنیا طلبی‌ها است. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

در این بیانیه آمده است: بدون شک یکی از بی نظیرترین حرکت­‌های مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، حماسه تاریخی و ماندگار ۹دی بود که فصل جدیدی از بصیرت؛ هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران را رقم زد آنچه در­ حماسه ماندگار ۹ دی ماه رخ داد برخواسته از حرکت ایمانی و با انگیزه الهی بود که به هیچ وجه محقق نمی‌گشت.

آنچه امروز بر همه بسیجیان و مدافعان انقلاب اسلامی واجب است این است که با هوشیاری و بصیرت به تبیین و تحلیل علل، عوامل و چرایی این مقطع از تاریخ بپردازند و با زنده نگه داشتن آن نگذارند خیانت فتنه گران و حامیان و طراحان آن در اذهان و افکار عمومی به فراموشی سپرده شود.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: ما قضات، وکلاء و حقوقدانان بسیجی ضمن زنده نگه داشتن این روز اعلام می‌کنیم:

۱- اقدامات غیرقانونی، نامشروع و خائنانه سران فتنه و جمعی دیگر که باعث مخدوش شدن امنیت و منافع ملی و اعتبار بین المللی نظام اسلامی شد را محکوم می‌کنیم.

۲- با توجه به پرونده‌های مکرر فساد اقتصادی در کشور ما از دولت و قوه قضائیه خواستاریم با هرگونه فساد بدون هر گونه اغماض برخورد قاطعانه نمایند.

۳- باتوجه تحریم‌های جدید آمریکا که نقض فاحش برجام است ضمن محکوم نمودن آن بدینوسیله از دستگاه دیپلماسی دولت برخورد قاطع و در خور را خواستاریم.

۹دی صحنه نمایش عظمت حضور مردم با بصیرت و پایان دهنده به همه فتنه گری­‌ها بود که ضمن ارج نهادن به این روز اعلام می­‌داریم نهم دی، مظهر بصیرت و نفوذ ناپذیری مردم ایران اسلامی است.
"سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین"
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان